Hier weer eens een paar kiekjes en wat filmpjes van mijn (al ben ik bevooroordeeld) knappe Vivje! Four wordt over een paar dagen 5 jaar (tijd gaat snel!) en ik heb hem zelf gefokt. Ik ben zo ontzettend trots op wat hij geworden is!
We starten B, al moet ik zeggen, mijn laatste wedstrijd was 15 januari, nog aan de andere kant van het land. Tegenwoordig wonen we in Valkenswaard! De concurrentie hier is behoorlijk anders dan in Zuid-Holland, dus we gaan binnenkort maar eens uitproberen of we hier in de smaak vallen.
Hij is pas écht aan het werk sinds vorig jaar oktober. Ik heb hem veel tijd gegeven om te groeien. Hij was vorig jaar nog zoveel puppy en slap, zijn mega gangen hielpen hem niet echt. Sinds een maand begint hij nu sterker te worden en komt hij al meer op balans. Zijn uitgestrekte draf is nog helemaal een "work in progress". Hij heeft zeker de potentie om een benen zwaaier te kunnen zijn, maar wil graag dat zijn achterhand ook meekomt, dus rustig aan ermee. Hij moet ook een heel stuk actiever, maar zijn enorme draf zit hem soms zo tegen. Hij probeert het allemaal zo hard