Gisteren was het dan eindelijk zo ver Para Rabo Talentendag!

Ik was óntzettend zenuwachtig (en heb ook een beetje last van faalangst, haha). Gelukkig had ik ontzettend lieve mensen om mij heen: mijn moeder, vader, vriendin Cynthia (Cynn_x @ bokt, heeft ook deze prachtige foto's gemaakt!) Agnes (ikenindi @ bokt), mijn instructrice, mijn andere lieve vriendin, echt wouw! Ontzettend fijn dat mensen mee willen en je willen helpen met van alles.
Als eerst ging ik instappen, ik vond het wat spannend, vreemd terrein natuurlijk.. Mijn pony keek er niet van op of om. Daarna naar de ring, ik kreeg les van Chris Haazen, spannend! Maar hij was ontzettend aardig, en vooral heel rustig wat ik erg kan waarderen
. Hij vroeg wat voor beperking ik had (ik ben zeer slechtziend) en wat voor niveau ik rij (B). Ook vroeg hij hoe oud mijn paard is en hoe ze heet. Hierbij de foto's:
Mijn lieve paard, Madeira, haflingermerrie van 13 jaar:

Soms spoort ze niet helemaal.. hihi

Instappen

En daar gaan we beginnen. Even rondje stappen in de ring.

Hier krijg ik nog wat uitleg/vragen van Chris

Na de les kon iedereen zijn/haar protocol ophalen. Ik was nog zenuwachtig, brrr wat zou er op staan?! Maar er stond op: galop zeer goed! Nou dat was natuurlijk wel erg leuk om te lezen, hihi! En dat het rijden er steeds beter uit ging zien naarmate ik vertrouwen kreeg in de omgeving/mijn pony/instructeur. Ook stond er bij dat ik een nette proef kon neerzetten. Mijn leer punten zijn vooral beter de hoeken door rijden, bekend aandachtspunt
vind ik erg moeilijk vooral als mijn oriëntatie een beetje minder is op vreemd terrein. Al met al: ik denk niet dat ik door de selectie kom, maar ik heb ONWIJS genoten van deze dag en ik hoop dat ze dit vaker zullen organiseren. En ik ben heel trots op mijn lieve paard, ze was zo braaf!
Cynthia (Cynn_x @ bokt) en Agnes (ikenindi @ bokt) nogmaals onwijs bedankt voor de mooie, gave foto's!
(dekje en jas)

) ... maar ik heb mijn best gedaan.