Even een paspoortje voor diegene die ons nog niet kennen:
* Lady First de la Podkova
* 4,5 jaar (onder het zadel vanaf februari)
* 1,75m
* BB/B nivo
Lady en ik komen van heel ver. Als jullie nieuwsgierig zijn naar ons verhaal dan raad ik jullie aan om [EJL-ITP] Ons 1ste jaar samen met ups en downs even te lezen. Wij rijden nu voornamelijk dressuur maar gaan ook graag op buitenrit. Ik hoop dat wij in de zomer ons wedstrijddebuut in de B kunnen maken!
Lady en ik volgen nu 2 keer per maand Centered Riding lessen en zijn in deze lessen voornamelijk bezig met mijn houding en welke invloed mijn houding heeft op de manier van lopen van Lady. Daarnaast zorgen wij dat Lady haar lichaam op de juiste wijze gaat gebruiken.
Helaas heb ik in juli mijn enkel gebroken na een stom ongelukje met haar. Ik zit nu weer 2 maanden in het zadel maar ik merk dat ik nog behoorlijk wat beperkingen heb. Voornamelijk de linkerhand is voor mij nu heel lastig gezien ik zelf volledig scheef ben door 8 weken mijn linkerbeen in het gips.
Ik zal niet teveel gaan schrijven want dat heb ik in mijn vorige topic al gedaan. Tips mogen gegeven worden maar hou het vriendelijk

Losstappen

Verkeerde galop, maar ik vond de foto wel leuk

Overnieuw aangesprongen in de goede galop

Nog even spelen in de plassen. Dat vond ze toch maar eng