Het was superleuk, en Otje was lekker ontspannen
Van de 1e proef zijn foto's gemaakt, en daar hebben we 186 punten gereden en zouden we als we niet HC mee reden 4e geworden zijn
bij de 2e proef had ik mijn zweepje erbij gepakt omdat ik het gevoel had dat ze stil viel.. en toen was die proef helaas een beetje gehaast en had ik 172 punten
achja, een goede les dat ik beter zonder zweepje kan rijden 
Mijn handschoentjes was ik vergeten aan te doen, dus het plaatje is niet helemaal compleet..verder heb ik wel een jasje, broek, plastron enzo gekocht. Op naar het winterseizoen, dan ga ik een startpas aanvragen.
Otje | HaflingerxGroninger | 13 jaar | Merrie | E-pony (1,50)
Helaas heb ik mijn hakken op de meeste foto's niet uitgedrukt. Ik rij normaal nooit met rubber laarzen en ik vond het vreselijk
Snel leren kopen, of leren chaps halen danmaar
Mijn handen zijn ook niet echt netjes gedragen ofzo, ik had er niet zo op gelet tijdens de proef, met losrijden dacht ik er steeds aan maarja in de ring vergat ik het. 
Losrijden in de bak, mijn teugels nog iets langer omdat ze niet meteen zo opgericht hoeft te lopen, maar mijn showbinky dacht er anders over

Nog even losrijden op het gras, ze liep echt heel lekker

Lieve Otje

Draf

Stappen

Beetje scheef genomen foto waardoor het lijkt alsof ze op de voorhand valt, mijn voeten..

In de galop valt ze helemaal uit elkaar. Op deze foto valt het nog wel mee maar het was echt vreselijk
heeft iemand daar tips voor?
Hier komt ze net een beetje teveel omhoog met haar hoofd,maarja al die pony's zijn ook wel erg interessant natuurlijk.

Enkele passen middendraf, ik ben hier heel blij mee
Fijn van achter naar voor
Een mooie foto

Even kijken hoe we moeten rijden

Halsstrekken, mag dieper en mijn handen moeten eigenlijk wat meer bij elkaar blijven

Dat was het!
Tips zijn welkom!

Vind alleen je zadel er niet lekker op liggen, weet niet of ie naar voren schuift of dat je m te ver naar voren hebt gelegd. Zou er even op letten of ie nog goed ligt.
Ik heb hem namelijk 3 maanden geleden nog helemaal laten nakijken en aan laten passen wat er nog niet goed was zodat ie nu perfect op haar past
handen nog iets meer dragen, dan ziet het er nog beter uit, je hebt ze nu wat te laag. Maar keurig hoor.