Bhaskar is een zwarte ruin van 4jaar en we zijn begonnen met dressuurwedstrijden, hebben springles en gaan deze zomer beginnen aan crosslessen.
Lavita is een voskleurige merrie van 18jaar. Met haar ben ik tot de Z2 gekomen en wordt nu gereden door mijn zusje Zerina (Z3rTjuhH hier op bokt).
De paarden vonden het wat spannend. Op dit moment heeft Bhas een beetje moeite met rijden en gaat in de staak als hij even "niet meer wilt". Doordat hij het zo spannend vond ging hij steeds naar Lavita roepen en steigeren.
Op een gegeven moment ben ik aan de hand verder gegaan en daar werd hij een stuk rustiger van.
Bhas vond het vooral leuk om over de plastic flesjes te lopen, de bladblazers, een soort rond lang iets waar rook doorheen kwam (Bhas greep het vast en deed zijn hoofd erin), de balletjes die werden gegooid en het als laatste het rookgordijn. Terwijl ik had verwacht dat hij hiervoor bang zou zijn.
Hij vond vooral de ratel en de toeter eng. En als Lavita 10meter van hem vandaan stond
Lavita vond vooral het zeil erg leuk. Het balletjes gooien vond ze heel saai. Ze was ook heel erg bang voor de pop die er lag en het matras.
Hier de foto's
(niet alles staat op de foto helaas)
Korte uitleg

Bak verkennen

Bhas vond het publiek ook erg intressant

We moesten eigenlijk alles in stap doen

(er liep iemand over de plastic flessen heen)

En toen stonden we weer stil

De levende kliko
(Bhas wilde telkens zijn neus erin doen om te kijken of er hooi inlag. Vita vertrouwt het maar niet)

Vita houd nog steeds de levende kliko in de gaten

En weer thuis:

ik heb ook een keer een schriktraining van hun gehad