Vandaag ben ik naar Gelderland gereden met een lege vrachtwagen om Toot op te halen. Toot ga ik doortrainen en uitbrengen voor Amber, en zij zal nog wel crossen met hem rijden en parcourtjes mee pakken.
Omdat er een fjordcup was in de buurt van Amber, heeft ze beide fjorden meegenomen en heb ik Toot gestart. Dit is verder gewoon een KNHS wedstrijd maar er starten alleen fjorden.
Ik was liever B gestart maar dat mag niet dus dan maar L1. Maar dat ging opzich prima. Toot was niet zo heel lang geleden gecastreerd en daardoor kon hij een tijdje weinig doen en is aardig dik geworden

De eerste proef bleef hij een beetje onrustig, veel schudden door zijn mega voorpluk en erg onder de indruk van de voetballers achter de bak maar hij deed alles prima. De tweede proef ging beter want hij was meer geconcentreerd.
Uiteindelijk zijn we twee keer 1e geworden met 197 en 202 punten, dat was erg leuk om te horen want ik had eigenlijk geen idee wat ik moest verwachten aangezien ik al een tijdje geen L1 meer heb gestart en al jaren geen fjord gestart.
Nogmaals Eline bedankt voor t voorlezen en Amber voor de fotos en voor jouw knappe fjord uiteraard

Toot is 6 jaar, ruin, 149cm geloof ik? en zn vader is Manus

Bedankt voor t kijken