Hier wilde ik al zo lang aan mee doen, en dit jaar hadden we eindelijk de kans om mee te doen! Dus die hebben we ook gegrepen!
Even wat info over Misty:
Misty is een 6 jarige merrie. Ze heeft helaas artrose waardoor we een tijd lang niet hebben kunnen rijden. Sinds een tijdje krijgt ze Glucosamine en hier doet ze het super op. Ze loopt nu weer 100% zuiver! Alleen hebben we dus geen tijd gehad om te trainen ofzo. We gingen ook gewoon heen voor de lol, en niet voor de wedstrijd.
En wat hebben we een lol gehad. Ik ben echt ontzettend trots op mijn lieve meid!
Dit was de eerste keer dat we een wedstrijd hadden op ander terrein, en intotaal de tweede wedstrijd. En wat deed ze het super!
Soms was ze iets te enthousiast.

We steigen op ...

Vliegen ...

En we storten neer!
Maar we kunnen het wel hoor.

En nog twee leuke sfeerplaatjes.

Nou, misschien zien jullie aan mij wel hoe ontzettend mega trots ik op mijn lieverd ben!
Ik had nooit durven dromen dat we dit nog hadden mogen en kunnen doen, en we hebben het gewoon gedaan!
Er zijn wel bokkers die weten wat een pech we gehad hebben de afgelopen tijd. Dit maakt het weer helemaal goed!
Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden!

Ohja, we hadden 180 en 181 punten.

Foto's zijn gemaakt door Karin (kaatje89@bokt), Jorinda (Jorinda_@bokt) en mijn vriendin&mama die niet op bokt zitten!