Ik heb er ongelooflijk veel plezier van gehad in de 4 jaar dat hij van mij is geweest. Voorjaar 2009 zijn we samen in de B begonnen en krap drie jaar later hebben we winst in de Lichte Tour! Ik heb er zoveel plezier van gehad en zoveel van geleerd, dat paard gaat voor je door het vuur! Zonder de hulp van mijn mams en mijn instructeur was dit alles ook niet gelukt!
Behalve in de ring, is het ook een geweldig paard om mee buiten te rijden! We hebben zat bosritten gemaakt, een vakantie op de veluwe gehad en zijn zelfs een week naar het strand geweest!
Nog even in het kort voor de mensen die 'm niet kennen: Aspen, v. Rhodium, is een 7 jarige sterruin, we zijn lichte tour geklasseerd.
Vorige maand heeft Leanjo van http://www.digishots.nl echt een prachtige fotoshoot van mij en m'n mat gemaakt. Ik ben er echt waanzinnig blij mee!!
Het zijn echt teveel te gekke foto's, maar hieronder een kleine selectie!
01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

14

15

Begin volgende week gaat hij naar zijn nieuwe baas in de USA. Ik ga 'm echt ENORM missen, het was echt mijn maatje. Hij was perfect in alle opzichten (komt daar toch de penny in mij naar boven

Ik hoop dat hij daar net zo'n mooie carriere tegemoet gaat en dat de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier van hem zal hebben als dat ik van hem heb gehad!