Peri en ik hebben het afgelopen half jaartje veel problemen gehad. Begin oktober zijn mijn zadels gestolen zo heb ik een maand zonder eigen zadel gezeten en bijna niet kunnen rijden. Na een maand een zadel kunnen kopen (dezelfde als ik had, anatomica maar dan het andere model

We zijn weer aan het rijden gegaan maar dit ging met bloed, zweet, tranen, vallen en weer opstaan.
Begin december ons zadel opnieuw laten opvullen wat verkeerd is gedaan. Vanuit daar besloten niet meer op peri te kruipen voor deze weer goed op was gevuld en had besloten omdat Peri veel protesteerde in het rijden de fysio erbij te halen.
Toen dit eenmaal goed was en ik weer aan de bak was kwam het volgende probleem: een warm been opdagen want ons ook weer stil heeft doen zetten.
3 weken geleden voor mijn vakantie kon ik nadat de fysio voor de 2e maal is geweest Peri weer kunnen rijden. Het ging af en toe een keertje goed maar grotendeels nog niet zoals het hoorde. Na deze week heeft Peri een verdiend weekje vakantie gehad en sinds maandag zijn we weer aan de gang en sinds maandag heeft Peri het plezier weer terug gevonden in het rijden en kunnen we weer lekker aan de slag.
Het rijden is dus nog niet zoals het hoort en er zijn aan mij (en mijn houding) nog meer dan genoeg verbeter punten maar ik ben al blij dat we weer lekker ons rondje kunnen rijden en weer lekker kunnen trainen richting onze wedstrijd (M1).