En natuurlijk kon ik het niet weerstaan om vanmorgen na bijna ZELF 6 weken niet gereden te hebben er weer op te gaan rijden

Dus bokker (tevens vriendin) Nadine gesmst of ze gezellig mee ging en dan ook even foto's wou maken.. Want het was al zo lang geleden dat ik foto's
samen hadden gemaakt van het rijden..
Meneer was behoorlijk fris en vrolijk haha ik moest er wel om lachen om zijn gekke streken..

Momenteel ben ik op zoek naar een instructrice die bij mij past maar heb helaas nog niks gevonden

tenen te ver naar buiten, druk mijn hakken niet uit (loop in het echt altijd op mijn tenen) en wil te snel voorover gaan duiken, hou men knieën niet mooi aan, en maak me niet lang.. Voor mn gevoel zitten mijn beugels al behoorlijk lang maar aan de foto's te zien lijkt dat niet echt zo.. Nou maar beetje spoed achter zetten naar het zoeken naar een goede instructrice/instructeur.
Paspoortje:
Naam: Luca S
Ras: NRPS
Kleur: Palomino
Geslacht: Hengst
Leeftijd: 3,5 jaar
Stokmaat: 1.54 (incl ijzer)
Vader: Le Matsjo
Niveau: B
Toch wou ik jullie graag de foto's laten zien, ik rij momenteel alleen met schoentjes, maar laat binnen kort laarzen aanmeten, chaps en laarzen zijn me allemaal veel te groot dus dit is de enige oplossing, en ik had koude handen van de scooter dus had mijn wanten maar aangehouden

Hier de foto's...
1. Frisse Luca

2.

3.

4. klein pasje vooruit

5. een pasje terug in galop *op mijn kont blijven zitten, tenen naar binnen

6.

Toen kreeg ik het een beetje warm dus jas uit

7. beetje tempowisselingen rijden

8. weer iets meer terug rijden

9. en weer een pasje voorwaarts, ik zit als een zoutzak en werd iets te gespannen, wel lekker actief

10. Nog een drafje.. weer zoutzak en hij iets te achter de looplijn.

En natuurlijk toen mocht hij nog even springennnnnnnn

11. en dat vond hij iets te leuk

12. dat koppie zegt genoeg

Het is nog lang niet goed, maar we trainen rustig verder.. Ik zal morgen wel behoorlijk wat spierpijn rijker zijn

Hop naar onze eerst wedstrijd tussen de grote paarden