Ik ben een lange tijd wat stil geweest en heb al een lange tijd niks meer geplaatst, dus bij deze weer een keertje wat foto's!
Met Sandro gaat het onwijs goed! We doen we lekker waar we het beste in zijn en dat is volop genieten van elkaar! Hij is in april alweer 19 jaar geworden maar het lijkt wel alsof hij steeds knapper wordt!
Naast dressuur ben ik met Sandro ook actief op het gebied van vrijheidsdressuur en hadden we ons ook opgegeven voor de VD challenge op equiday dit jaar. Van begin tot de een na laatste dag stonden we bovenaan met de meeste stemmen! Helaas haalde iemand ons de laatste dag in.
Hier het filmpje wat onze inschrijving was.
Gisteren was mijn goede vriendin (Blue_Berry op bokt) weer mee nadat ik haar gesupport had op wedstrijd en van haar en haar knappe paard foto's had gemaakt.
Eerst Sandro even een half uurtje gereden om daarna nog even kort vrijheidsdressuur konden doen, helaas ging het net regenen toen we begonnen gelukkig werd het nog wel droog maar de zon was dus weg... Maar dat neemt niet weg dat ik weer plezier heb gemaakt en heb gelachen.
Ik geniet elke dag van hem, genieten jullie mee?
Hierbij eerst wat rijfoto's

En de vrijheidsdressuur foto's
Sandro beheerst alle oefeningen op zweep/stemcommando.
Even beginnen met een jambette

Wat een spieren

Een mooie buiging

En we lachen natuurlijk wat af.
Flemen is iets wat Sandro het liefste doet! Als ik aan de andere kant van de stal sta en ik vraag het hem dan doet hij het vol overtuiging. Ook kan hij flemen tijdens elke oefening! Ook platliggen en flemen het kan allemaal tegelijk bij hem.

Liggen

En dan kom je met het leuke idee om op hem te gaan liggen terwijl hij ligt en hij dacht natuurlijk van huuh! En ging hij zitten.

En als laatste wat Sandro nog moeilijk vind, om goed in balans te gaan zitten maar als het hem dan lukt dan laat hij het graag zien

Bedankt voor het kijken!