Illusion in de spagaat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loes2009

Illusion in de spagaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 21:36

Vandaag kwam de hoefsmid en daarna een klein wandelingetje gemaakt samen met mijn vriend. Meneer was erg jaloers omdat de aandacht verdeeld moest worden. Onderweg een aantal vd oefeningen gedaan. En hij sloofde zich ontzettend uit met dit als resultaat:

Afbeelding

NikkivanOlst

Re: Illusion in de spagaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:51

Oei, ik raad je af om da vaker te doen haha, volgens mij kantelt hij enorm op de achterhoeven.

Een spagaat is gezond om een paard te rekken en te strekken, bij dit soort wijde spagaten kunnen de achterhoeven doorklappen of kun je spieren teveel oprekken :)

Yanne_RP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:35

Ik raad je zeker net als VisibreTeam aan om de spaghaat een stuk kleiner te vragen!

Loes2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-13 16:00

Doe ik eigwnlijk ook altijd maar hij sloofde zich enorm uit voor extra aandacht met dit als resultaat. Zag achteraf pas dat hij wel erg wijd stond

Marjoleinn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:35

Ik probeer ook altijd de achterhand te laten staan en (probeer) de achterhand een beetje onder de massa te houden en de voorbenen naar voren te vragen. :j

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:28

Ziet er goed uit, alleen vraag de spagaat kleiner. Je paard staat zo niet erg comfortabel ;)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:32

Marjoleinn12 schreef:
Ik probeer ook altijd de achterhand te laten staan en (probeer) de achterhand een beetje onder de massa te houden en de voorbenen naar voren te vragen. :j

Dat is juist verkeerd om... :=
De spagaat is met de achterbenen achter de massa en de voorbenen onder de massa, klassieke buiging, dan ga je naar achterbenen onder de massa en voorbenen diagonaal :)

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:48

VisibreTeam schreef:
Marjoleinn12 schreef:

Dat is juist verkeerd om... :=
De spagaat is met de achterbenen achter de massa en de voorbenen onder de massa, klassieke buiging, dan ga je naar achterbenen onder de massa en voorbenen diagonaal :)

Ja precies :)