Ik ben o zo trots op mijn ventje
Het werd eens tijd dat ik nog eens een topic over Jacky maakte, Tinky kreeg de laatste tijd meer aandacht dan hem..
Swat, vandaag besloot ik nog eens te VD'en. We zijn er bijlange nog niet en er zijn nog zoveel oefeningen die te leren of te verbeteren vallen. Maar, dat maakt me niet minder blij om wat we tot nu toe al kunnen!
Jacky is een shetlander(?) ruintje van zo'n 20 jaar alweer. Ik ken Jacky al mijn hele leven lang, veel meegemaakt en geleert samen. Het is een enorm leerzame pony dat alles met veel enthousiasme doet!
Eerst even rekken en strekken dmv een spagaat..

.. om je baasje daarna verschrikkelijk trots te maken met zo'n mooi compliment!

Samen zetten we ons beste beentje voor

Tja en als een 'echte' man moet je toch eens je vrouwtje verwennen met een kusje!

Samen galopperen (dit gebeurt nog aan een touwtje, meneer had weinig zin en ging er anders vandoor
)

En aangezien het vrouwtje moe was na al dat rennen, heb ik voor haar de zweep vastgehouden!

Bedankt voor het kijken!

Het werd eens tijd dat ik nog eens een topic over Jacky maakte, Tinky kreeg de laatste tijd meer aandacht dan hem..

Eerst even rekken en strekken dmv een spagaat..

.. om je baasje daarna verschrikkelijk trots te maken met zo'n mooi compliment!

Samen zetten we ons beste beentje voor

Tja en als een 'echte' man moet je toch eens je vrouwtje verwennen met een kusje!

Samen galopperen (dit gebeurt nog aan een touwtje, meneer had weinig zin en ging er anders vandoor

En aangezien het vrouwtje moe was na al dat rennen, heb ik voor haar de zweep vastgehouden!

Bedankt voor het kijken!