Ja, want wij doen mee in de vrijheidsdressuur clinic van VisibreTeam (Nikki van Olst)! Ik blijf het echt zo leuk vinden dat ik door Nikki gevraagd ben. We zijn hard aan het trainen om ons zo goed mogelijk mee te kunnen doen tijdens Equiday. Hier een filmpje van de training van vandaag:
Reactie zou leuk zijn. Tips mogen ook maar ik krijg les (van Nikki).
Ik heb met plezier naar de filmpje gekeken, ziet er super relaxt en vriendelijk uit! Veel plezier alvast tijdens de clinic, gaat vast helemaal goedkomen
Ja knappe Gipsy Gaat helemaal goedkomen met jullie 2, tijdens de clinic/demo gewoon lekker ontspannen je ding doen en vooral fijn lol met je knol, dat staat voorop!
Bedankt allemaal, leuk om te lezen die reacties! @liespower94: Ik geef druk met mijn hand onder zijn buik (ter hoogte waar een singel normaal zit). Als het goed is komt je paard dan naar beneden (tegen de druk in). Zijn hoofd heb ik in eerste instantie gelokt met een snoepje waar ik later het commando 'tussen je beentjes' (ja klinkt een beetje stom maar dat ging onbewust, zei dat steeds als ik hem lokte) aan gekoppeld heb. Dit kan je overzetten op een zweepcommando maar zover ben ik nog niet.