onlangs had ik een fotoshoot van Maaike Van den Steen en deze prachtige foto's wilde ik met jullie delen

Even vlug paspoortje:
Paard: Zyta, merrie van 10 jaar, dochter van Naro.
Mens: Saskia, 23 lentes jong, dochter van Patrick

Sport: Horse Agility, lid van The International Horse Agility Club
Niveau: sinds vorige maand doen we mee met The Starters Course bij de internationale OLHA-competities
Trainer: Vie op bokt, officieel HAAT (Horse Agility Accredited Trainer)
Hobby: VD, beginnend
Zyta en ik vormen nu al 4 jaar en 8 maanden een duo, maar pas sinds 8 maanden een team.
De eerste 4 jaar botste het enorm tussen ons, ik wist niet wat zij wilde, was bang van haar en vertrouwde haar voor geen meter.
Ik heb bloed, zweet en tranen gelaten voor haar en stond op het punt om haar te verkopen, toen ik besefte dat het anders moest kunnen.
In februari dit jaar begon ik dus les te nemen bij Vie op bokt.
We begonnen met grondwerk en al vrij snel gingen wij over op Horse Agility.
Wij doen dit nu zo'n 4 maand en doen sinds vorige maand ook mee aan de internationale online competities.
We gaan als een speer vooruit en ik hoop dat we samen nog ver kunnen geraken!
Ter afwisseling nemen we er ook regelmatig een stukje VD bij, maar dit moet nog wat meer bevestigd worden.
Toen ik met Zyta begon werkten we nog aan de leadrope, de laatste tijd trainen we meer en meer in Liberty (zonder leadrope).
Kijk en geniet van deze heerlijke tak van de paardensport

Copyright: Maaike VDS

OPGELET: dit pallet komt van mijn werkplaats en ik weet dat hier een item heeft opgestaan van 600kg.
Daarom gebruik ik dit pallet als plateau. Gebruik NOOIT een pallet waarvan je geen 200% zeker bent dat het je paard kan dragen!!!

http://www.horseagility.be