[FILM] Grease en ik aan het werk!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FILM] Grease en ik aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:52

Hallo bokkers,
al een tijd geen topic van mezelf met Grease op bokt gezet, dus daar werd het nu toch wel tijd voor!
Donderdag 23 augustus was Nikki van Olst(visibreteam) hier geweest om vrijheidsdressuur les te geven. Grease bood de avond van te voren opeens het steigeren aan vanuit spaanse pas, daar hebben we dus tijdens de les op door gewerkt. toen was het nog heel springerig en uber blij, nu begint het een mooie beheerste steiger te worden, er moet nog wel wat aan gedaan worden, maar dat komt wel goed denk ik, ze kent het ook nog niet zo lang, tips? graag!

spaanse pas ben ik nu weer langzamerhand aan het aanleren, rustig aan, want ze vind het nog wel moeilijk. ik moet vooral niet te veel druk zetten, anders komt ze omhoog, wat wel logisch is, want zo heb ik het aangeleerd, maar rustig aan gaat dat ook steeds beter.

wat betreft de buiging en het compliment, ik weet het niet hoor, maar ze heeft er gewoon écht geen zin in de laatste dagen... :+ dus ik moet haar hoofd echt naar beneden leiden, anders doet ze het gewoon niet, en compliment; been optillen? wat is dat? :') daar moet ik dus duidelijk nog wat op verzinnen :P

paspoortje:
naam: Grease
ras: mengelmoesje
leeftijd: 12
kleur: vos

de muziek is van Cavalia :)

het is een heel simpel filmpje zonder verdere poespas, gewoon om te laten zien hoe ver we nu zijn :)

Groetjes,

Frederieke en Grease :)

PowerReiner

Re: [FILM] Grease en ik aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:57

Gaaf hoor, mooi paard zeg!!!
Helaas geen tips. Ik doe (nog) niet aan VD.

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:53

Ziet er netjes uit hoor! Ik vind dat je rustig en geduldig bezig bent, ondanks dat ze soms staat te dromen :+ blijf je rustig, dat is goed! :D
Ik zie dat ze de Spaanse pas wel vaak verward met de spagaat? Misschien is het handig om daar ook een stemcommando op te zetten, dan kunnen ze het net iets makkelijker onderscheiden. Bijv. 'pas' en 'strek'. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:08

Ja dat doe ik ook :+ maar ze verward het inderdaad heel erg, ik blijf gewoon rustig doorgaan, komt vanzelf wel, ze moet het gewoon even snappen

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:21

Jullie gaan goed! :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:39

Supergoed bezig!
Haar steigers zijn echt vooruit gegaan, toppie!
Blijf aan de rust denken en dan komt het goed :j

Bij het compliment gewoon consequent blijven met de zweephulp die ik je heb uitgelegd :j

uitgebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:59

Leukk Frederieke!:D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:38

Heel gaaf! :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:59

Ziet er goed uit zeg! :D