palomino Duke, vrijheidsdressuur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rowenaduke

palomino Duke, vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 16:09

Ik vond het weer is leuk om een filmpje te maken, dus heb ik van de beelden die de laatste tijd gemaakt zijn weer iets gemaakt.
Ik vind hem wel leuk geworden, met erg mooie muziek waar ik erg van hou, dus ik zal zeggen: 'Volume aan, kijk en geniet'
Het steigeren ben ik trouwens pas net mee begonnen dus dat gaat ook nog niet geweldig. ;)
Commentaar of tips mag uiteraard, maar hou het wel netjes :o
En een reactie is altijd leuk *D

Hitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 16:24

Wát een dier zeg... _/-\o_ Ik vind hem echt prachtig! :D
Gaaf hoe je zo lekker ontspannen over het strand kan rijden, super hoor! Je bent lekker veelzijdig met hem bezig zo te zien, leuk! :D

Anoniem

Re: palomino Duke, vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 16:25

Wat een knapperd!! Wat is het voor ras?
Leuk bezig met hem!

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 16:34

@hitch dankjewel :D
@amykimmie ja dankje, wat voor ras het is? Ik heb geen idee, ik heb hem 4 jaar geleden gekocht als een quarter horse x haflinger.
Ik heb hier alleen zelf m'n twijfels over, maar helaas zal ik daar waarschijnlijk nooit achterkomen wat voor ras het is..

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:45

Wat n prachtig paard, wauw! _/-\o_ Onwijs leuk wat je allemaal doet met je paard, ga zo door! :D

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:57

Ik zie er wel duidelijk haf in, maar de andere helf kom ik niet verder als iets wat een slag luxer is als een haf. Kwa kont zou het best quarter kunnen zijn. Ik vond je filmpje erg goed in elkaar steken, verveelde ook echt niet. Tipje voor lange lijnen, als het mogelijk is probeer niet te rennen, staat wat slordiger als wanneer je er vlot achter wandelt plus ik denk dat je meer stevigheid en balans hebt als je loopt. Daarbij zal het ook minder vermoeiend zijn.

En wat een flitsend einde! Hij komt bijna me beeldscherm uit gesprongen :D (helaas niet want knappe paardjes zijn altijd welkom :+ )

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 22:31

lailapri schreef:
Ik zie er wel duidelijk haf in, maar de andere helf kom ik niet verder als iets wat een slag luxer is als een haf. Kwa kont zou het best quarter kunnen zijn. Ik vond je filmpje erg goed in elkaar steken, verveelde ook echt niet. Tipje voor lange lijnen, als het mogelijk is probeer niet te rennen, staat wat slordiger als wanneer je er vlot achter wandelt plus ik denk dat je meer stevigheid en balans hebt als je loopt. Daarbij zal het ook minder vermoeiend zijn.

En wat een flitsend einde! Hij komt bijna me beeldscherm uit gesprongen :D (helaas niet want knappe paardjes zijn altijd welkom :+ )
dankje voor de tip, ik snap wel wat je bedoeld inderdaad en dat doe ik meestal ook wel dan loop ik er ook meer schuin achter, alleen soms heb ik even zin om mee te rennen haha! Ja dankje, ik heb ook geprobeerd een beetje afwisseling in het filmpje te doen met meedere muziekjes zodat het niet snel verveeld :Y)

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 22:33

Nista_RX schreef:
Wat n prachtig paard, wauw! _/-\o_ Onwijs leuk wat je allemaal doet met je paard, ga zo door! :D
ja dankjewel! Ik ga er ook zeker mee door, doe het met veel plezier!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:01

Van het VD kan ik niet veel zeggen, de stukjes grondwerk wel, als jij hem namelijk op de cirkel zet en je neemt zelf je solid-positie aan, ga je met je hand over je hoofd heen als hij achter je is. Dit is erg gevaarlijk als hij namelijk schrikt/naar achter gaat(of gewoon energieboost zoals op t einde :P ) want dan kan zo je arm uit de kom raken. Beter kan je hem dus overpakken achter je rug en dan weer meteen voorlangs overpakken.
Heb trouwens niet de volle 10min gekeken hoor :o vind hem wel errug knap en je bent goed met hem bezig verder !

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 11:31

Laraax schreef:
Van het VD kan ik niet veel zeggen, de stukjes grondwerk wel, als jij hem namelijk op de cirkel zet en je neemt zelf je solid-positie aan, ga je met je hand over je hoofd heen als hij achter je is. Dit is erg gevaarlijk als hij namelijk schrikt/naar achter gaat(of gewoon energieboost zoals op t einde :P ) want dan kan zo je arm uit de kom raken. Beter kan je hem dus overpakken achter je rug en dan weer meteen voorlangs overpakken.
Heb trouwens niet de volle 10min gekeken hoor :o vind hem wel errug knap en je bent goed met hem bezig verder !

Ja dankjewel :) dat is inderdaad wel een goede tip, heb ik zelf eigenlijk nooit over nagedacht!
Dus voortaan zal ik dat dam anders doen!

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 18:29

Wauw, wat een gaaf dier! En wat zijn jullie lekker bezig zo samen. Ik zie er toch wel haflinger in hoor! Lijkt heel erg op een super beestje waar ik nu mee bezig ben, voor foto pb! :)

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 20:49

rhanasasja schreef:
Wauw, wat een gaaf dier! En wat zijn jullie lekker bezig zo samen. Ik zie er toch wel haflinger in hoor! Lijkt heel erg op een super beestje waar ik nu mee bezig ben, voor foto pb! :)

Ja dankjewel :o
ik heb je een pb gestuurd!