We hebben een hele leuke dag gehad,veel geleerd en veel overwonnen.
Zo stond Angela bij aankomst te kijken van de trailers die op het terrein stonden,maar stapte ze er later gewoon in!
We hadden eerst een touwhalstertje geleend,maar die was helaas te groot,dus hebben we het met weidehalster gedaan,wat ook prima gaat.
Angela is een 6-jarige shetlandmerrie. Met haar 85 cm is ze nog net een mini. Angie is dol op aandacht en spelen,ze is altijd heel enthousiast. Ze is in de eerste 3 jaar van haar leven mishandeld en verwaarloosd geweest waardoor ze zowel geestelijk als lichamelijk ietsjes achterloopt,hierdoor is ze ook redelijk eenkenning. Ik had er wel wat moeite mee haar uit handen te geven,maar met Mariska heeft ze het ook super gedaan!
1) Na wat uitleg begonnen we met de hoepel,voorbeentjes erin en toen voor- en achterbeen optillen.
Angie is vroeger mishandeld,en ze vond het altijd heel moeilijk,maar inmiddels gaat het al heel goed!

1b. Maar angela maakte er al gauw een ander kunstje van *klik*
1c. *klik*
2) Over de flessen

3) Op het blok,ze was wat hulp nodig om er op te komen,deze was een beetje hoger dan ze gewend is

3b. Nog een keer *klik*
4) Waterbak,ze wou er niet in,dus Mariska hielp ons.

5) Slalom

6) Paraplu

6b. *Klik*
7) De trailer! hier ging ze er voor het eerst in,ze keek eerst even,en liep er daarna zo in. Daarna vond ze het zo leuk dat ze er telkens naartoe ging,liep ze er ook zo los in.

8) Langs de vlaggen-ballonnenlijn

9) Op de wip

10) Springen,dit is echt haar ding,ze is gek op springen,springt ook met gemak 70 cm.

10b. Angie op zoek naar eten

11) Angie en de haai

12) Door de hoop.

13)Nog eens,hij is ook hoger geweest,maar daar heb ik geen foto's van

Al met al hebben we een hele leuke middag gehad,ik ben heel trots op mijn kleine meisje dat ze het zo goed deed!
Toen we thuis kwamen was ze helemaal kapot van alle nieuwe indrukken,ze heeft t/m dinsdag vrij gehad om bij te komen.