Ben hartstikke trots op Bo en hoe ze het gister deed. Ik word zelf altijd een beetje zenuwachtig van lessen/clinics/wedstrijden e.d. en dat was aan Bo ook wel te merken. Ze werd lichtelijk over enthousiast en begon alle dingen die ze tot nu toe heeft geleerd continu achter elkaar uit te voeren. Iets waar we dan ook nog erg aan moeten werken is dat ze alleen wat laat zien als ik het vraag, en dat wij de rust bewaren.
We zijn nu vooral bezig met het bevestigen en het overzetten op zweepcomando's. Daarnaast wil ik deze week beginnen met de spagaat

Nou, genoeg verteld; hier de foto's!
Na de theorie en nadat Eva met Flip wat had laten zien waren er eerst 2 andere groepen aan de beurt en toen mocht Bo. Eerst gingen we zelf een beetje aan de gang terwijl Eva met de anderen bezig was, en daarna mochten wij laten zien wat Bo in de maand tijd dat we nu bezig zijn al heeft geleerd.

1. "Turn Around"

2. Brave pony...

3. Laatste stukje van Jambette

4. Even luisteren naar Eva

5. Jambette. Zijn nu bezig deze uit te breiden zodat ze haar been beter uitslaat en in de lucht houd, daarnaast bezig met overzetten op zweepcommando... Beide vind ik erg moeilijk!

6. "wat is dat nou?" en madam begon meteen met haar voeten er op te stampen

7. Moet ik daar op of zo?

8. Oke! (ze snapte het met een minuutje, en daarna zelfs op commando zonder hulp, toppertje!)

9.

10. Jambette op het blok kan ik ook hoor!

11. En als laatste nog even samen met mijn lieve vriendje te paard