Cobe kan weer lachen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cobe kan weer lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 20:30

Afbeelding
(en ik kon geen foto's maken O:) )

Naar aanleiding van dit topic [GVL-ITP] [***] loswerken MET BIT bedacht wat ik wilde, en vooral wat ik niet wilde en ik heb voor mezelf besloten dat ik het via een andere weg ga proberen. Ik ga me nog meer verdiepen in clickertraining en ga dan vanaf de grond met hem aan het werk. En waar we eindigen zie ik dan wel weer...

Voor degene die toch nog nieuwsgierig naar het bit zijn: http://i247.photobucket.com/albums/gg14 ... rMaker.jpg
Zoals ik dus zei: een scharnierpunt in het midden, de helften draaien ook afzonderlijk. http://i247.photobucket.com/albums/gg14 ... rMaker.jpg

Vandaag maar gewoon een beetje gespeeld, met de clicker erbij, gewoon zien wat hij nog wilde doen :)

Het begon zo:
Afbeelding
Arme poon wist niet wat ik nu weer met hem ging doen, voor mij ook weer een teken dat ik het op een andere manier moet ;)

[***] laat zien dat hij de spagaat echt wel kan :j Alleen niet op commando :+
Afbeelding

Jambette kan hij wel :D
Afbeelding

Afbeelding

En voetje ook :j
Afbeelding
(en ook véél beter dan op de foto maar EN vragen EN clickeren EN foto was toch een beetje teveel van het goede :)) ).

Het blok stond er, dus daar ging hij ook eens op staan :)
Afbeelding

Of even op uitrusten :')
Afbeelding

Weet je wat ook handig is? Baasje die op het blok staat! [***] parkeerde zich er gewoon voor en had zoiets van "krab maar jij"
Afbeelding

:))

Maar verder hebben we vooral veel gelachen!
Afbeelding

Afbeelding

En gefleemd (ja, dat zijn 2 verschillende dingen bij ons, zo'n slimme pony heb ik :Y) )
Afbeelding

De toeschouwer zat erbij en keek ernaar :+
Afbeelding

En verder nog 2 speciale foto's om af te sluiten, voor degene die het verhaal nog niet kennen: [GVL-ITP] [***] geeft voetjes!

Een voorvoetje
Afbeelding

En een achtervoetje :D
Afbeelding

Deze 2 gaan het makkelijkst, maar hij heeft ze vandaag alle 4 gegeven! Nog wat aarzelend, maar heb toch leuke momenten gehad, dus we kunnen gaan uitbouwen :)

Bedankt voor het kijken!

liljebo

Re: Cobe kan weer lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 12:57

Knappe boke en coole cobe. Duidelijk dat hij het ermee eens is dat je weer gaat clickeren... hij lacht niet voor niets... haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 14:23

Haha, dank je wel.
Hij vond het in ieder geval leuk dat hij weer mocht lachen :j Blijft toch 1 van zijn favoriete dingetjes, zou ik 100 keer kunnen vragen als ik zou willen :+ Vandaag ga ik voetballen met hem, benieuwd of hij dat ook nog zo leuk vindt, tijdje terug ging dat super dus hoop dat daar nog wat van is blijven hangen :Y)

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 14:36

Voetballen vindt billy hier ook altijd leuk. De rest vindt blijkbaar dat ze te oud zijn voor die flauwekul en silja wordt boos op de bal als ie wegrolt. Maar ze hebben allemaal hun favo kunstje. Billy wil altijd overal op klauteren... ik denk dat hij een berggeit is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:10

[***] wil ook klauteren, vooral op dingen die daar niet voor bedoeld zijn :+ Ik verdenk hem toch van werkontwijkend gedrag :P Want als je dan daarna het blok uithaalt onder het motto van "allé, laat hem maar doen" dan gaat hij er met moeite 1x op :+

Lijkt me wel geweldig als je paard boos wordt omdat de bal wegrolt als ze er tegen duwen of trappen :')

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:23

Nee, is niet zo geweldig, want Silja vindt dan dat dat ieders schuld is en wordt dan op iedereen in de buurt boos. :+

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:15

Ik vind dat je echt een geniale pony hebt :D

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:21

Wat een leuke foto's
Cobe is echt een grapjas :=

En wat fijn dat het ook goed gaat met Boke en zijn voetjes :D
Ik kon vandaag ook al de voetjes van Feike vastpakken, gaat ook al de goede kant op dus :D

En vooral: Ga zo door meid :D

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:34

Haha, wat leuk! :) Ook handige oefening voor bij de hoefsmid trouwens, zo met zn voet naar voren op t blok :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 18:38

Haha ja, alleen spijtig dat dat niet op commando staat :+ Dat is gewoon een combinatie van een poging tot op het blok gaan + ineens wat interessanters zien, en dan blijft hij gewoon zo staan :+

Dank jullie wel voor de andere reacties!
Als jullie [***] graag meer in actie zien: [ITP] [***]: wereldvoetbalster & [***]: showman Het voetballen was een succes :D :Y)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 17:15

He, superknap van Boke zo die voetjes!! Cobe is heel schattig al flehmend :)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 17:19

Cobe is echt een leuk paard, en jullie komen er samen wel. Gewoon testen wat voor jullie het fijnst is en daarmee doorgaan! Komt helemaal goed.

Shylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 12:06

Die 'neusfoto's' van Cobe blijven echt grappig! Ik word er helemaal vrolijk van, stoere pony! ^_^