Gister hadden Lucky en Ik les van Nikki (Visibreteam op bokt) en ik en lucky hebben zeker genoten, was heel gezellig. alles ging met rust en vrede en ik ben er super blij mee! ik kan er zeker van zeggen dat ik heel veel heb geleerd, rustig blijven

Maar oohhh wat was ik blij met lucky! ze accepteerde behoorlijk veel waar ik wel van stond te kijken omdat ze de zweep geen geweldig item vind.
Lucky heeft zelf denk ik ook wel wat bijgewoond

Hier een kleine foto selectie die Nikki had gemaakt!

1. Het Shake kon ze al

2. Als eerste zijn we aan de slag gegaan met de spagaat, Bij mij leek het allemaal alleen zo moeilijk, waarbij het bij nikki zo makkelijk ging, maar van kijken leer je immers ook

3. Toen maar aan de slag proberen te gaan met de spaanse pas, lucky beheerst al een klein beetje de jambette, mag hoger maar enthousiast is ze soms zeker

4. En toen we terug gingen naar de spagaat, zei nikki dit is een goeie spagaat om compliment uit te bouwen. dus maar proberen. niet geschoten is altijd mis! dus zo gezegd zo gedaan.
Natuurlijk zat ik in de knoop met een enkel been omdat ik links ben

EN JAWEL HET STAAT OP FOTO OH ZO BLIJ

5. Toen maar geprobeerd met liggen, maar aangezien lucky amper rolt, alleen als ze nat is

Nikki zo, ja ze gaat rollen snel snel voorzichtig haha, ooh wat was ik blij toen ik bij haar zat. heb 1x bij haar kunnen zitten, en die moment zijn speciaal omdat ze het eerder nooit echt toeliet, en ook dit mooie moment staat op foto

6. En als laatste nog van het schudden, een foto waar je echt om kan lachen

Lucky ; Als je haar maar goed zit baas

Het was echt gezellig, en ik wil nikki heel erg bedanken want ik weet zeker dat wij nu weer een stukje vooruit kunnen komen!