Fyehrro is hier nu sinds zaterdag en we zijn al lekker bezig met wandelen door het dorp heen en hij begint al praatjes te krijgen, gelukkig maar!
Het uitkrabben gaat wat lastig omdat ik zijn benen als het ware op moet tillen, ik wil dat hij dit uit zichzelf gaat doen dus hierbij zijn we begonnen met vrijheidsdressuur.
Ik doe dit ook al met mijn verzorgpaarden maar ik heb nog niet mee gemaakt dat ze het zo snel onder de knie hadden

Hij houdt echt van zijn brokjes, dus doet daar alles voor. Ik zit nu alleen nog met het probleem dat hij het ook ongevraagd doet maar daar ben ik al mee bezig, het kan natuurlijk niet in 1 x goed gaan!
Mijn streven is dus ook; alleen op commando de oefening uitvoeren, hij is erg enthousiast maar krijgt alleen brokje als hij het goed uitvoert. Als hij het uit zichzelf doet zeg ik dus; 'uuh' en als hij stilstaat beloon ik hem met aai over de hals, dus verder geen snoepje. Wil niet dat hij overal afhankelijk is van snoepjes als hij iets goed doet :p
Hier de foto's en filmpjes!
Eerst zijn we wezen wandelen door het dorp heen:

hihi lieff

Wazig, hier door de straat heen

En dan de filmpjes van het voetje geven en waar hij een boefje is:
Links:
Rechts (op het einde zei ik 'auw', dit omdat ik mijn vinger perongeluk in zijn mond stopte (juist?) en dus hij op mn vingertje beet. Gelukkig niet hard hahaa):
Hier voert hij dus de oefening ongevraagd uit (vragen om snoepje). Hier dus mee bezig, misschien tips hoe jij het zou aanpakken?
Doeidoei!

edit; img vergeten erbij te zetten, filmpjes snapte ik niks van maar is goed gekomen