Sessie 3 en 4 staan niet op film, helaas, want over de 4e keer ben ik eigenlijk het tevredenste. Juist doordat we niet gefilmt werden had ik meer rust in mijn hoofd, en kon ik Olivia dus ook tussen de oefeningen door meer rust geven. We hadden ook de rust om de porcupine game rustig te spelen, maar vooral om te genieten van elkaar

Maar deze sessie ging ook echt niet slecht vooral wanneer je hem vergelijkt met onze eerste keer, een week geleden.
Dan ben ik echt ape-trots op olivia en hebben we een hoop progressie gemaakt deze week

De porcupine staat er niet op, sessie 3 en 4 heb ik deze wel uitgebreid gespeeld, had ik hier de rust voor. En die zal ik in de toekomst ook zeer zeker blijven oefenen. Ik snap wel degelijk het nut van deze game, en vind hem zelf ook zeer belangrijk

Ik hoop niet dat jullie het zat worden, 3 filmpjes van ons in 1 week, maar omdat ik tot nu toe erg leuke en vooral ook nuttige feedback heb gehad heb ik het idee dat ook dit filmpje nog wel gewaardeerd wordt. Dit is voorlopig wel even de laatste denk ik, dan kan ik in alle rust (zonder camera) me de komende tijd alleen maar olivia focussen.