Tricks & Rijden op Neckrope

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rider

Tricks & Rijden op Neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 23:02

Ik ben af en toe wel actief op de GVL boards, maar de laatste keer dat ik een topic geplaatst heb is echt jaren geleden. Dus ik dacht, ik laat ook eens iets zien. Vandaag was mijn vriend zo aardig om een stukje training te filmen, dus ik heb het resultaat even lekker knullig in elkaar gemonteerd. :Y)

In het filmpje laat Flynn een paar tricks zien en rijden/springen we wat rond zonder hoofdstel. Hier en daar wat slordigheidsfouten, maar daar is het een trainingsfilmpje voor. Dit is de 3e keer dat we met neckrope rijden.

En nog een blooper! Laatst kruiste Flynn spontaan zijwaarts over een autoband heen, dus ik dacht dat dat ook wel over een balkje zou kunnen. Mijn doel en Flynn's doel van deze oefening liggen echter niet helemaal op één lijn... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:11

Leuk om eens te zien!
Hij springt wel echt à la Tinker hé, vooral niet meer moeite doen dan nodig :Y) :+
Ik vind het wel leuk om te zien dat ik niet alleen een pony heb die graag met balken speelt (of met pionnen, of met andere attributen) :+ Ik was vandaag bezig met het achterwaarts gaan tussen 2 balken (hij heeft soms wat moeite met recht blijven) maar dat heeft ook even geduurd voordat hij gewoon dat deed, in plaats van allerlei andere dingen :') Als hij balk, pion of tonnetje ziet gaat dat been erop :+

rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 23:22

[***] schreef:
Leuk om eens te zien!
Hij springt wel echt à la Tinker hé, vooral niet meer moeite doen dan nodig :Y) :+

Op dit filmpjes springt hij echt als een tank ja. :') Als ik vlak voor de afzet even een ophouding geef, springt hij een stuk netter, maar met hoofdstel gaat dat net iets beter nog dan met neckrope.

En inderdaad, dat gepoot op die balk...ik kreeg de indruk dat hij hem terug onder zichzelf probeerde te rollen, alsof hij dacht dat dat de opzet ervan was. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:31

:j [***] is een kei in achteruit-voetballen :Y)
Hij heeft zo'n blauw tonnetje waar hij mee mag voetballen, daar gebeurd vanalles mee maar het ding geraakt zelden vooruit :') Vandaag ging het op zich wel vrij goed, maar het was vooral leuk. Vond het jammer dat ik niet aan het filmen was, hij heeft het op een bepaald moment gepresteerd om het tonnetje, wat op de zijkant voor hem lag, rechtopstaand onder z'n buik te krijgen. En dan stond hij daar van "zo, hier staan we dan" .. :')
Ik probeer hem zover te krijgen dat hij enkel z'n benen loslaat op dat tonnetje, maar daar is nog wel even werk aan :+

thoraklover

Re: Tricks & Rijden op Neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:42

Ziet er super uit! Leuk team zijn jullie :D

rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 14:42

Thanks. :) Normaal is hij onder het zadel niet altijd de makkelijkste, maar met neckrope is hij vanaf het begin heel braaf geweest eigenlijk.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:58

Hij is gaaaaf! :D
Ben benieuwd naar hoe hij in het echt is :j :D

rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 00:07

VisibreTeam schreef:
Ben benieuwd naar hoe hij in het echt is :j :D

Nog veel leuker natuurlijk. :D

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:37

Wat een leuke tinker zeg! En wat voert hij het allemaal top uit met de neckrope, naar mijn idee! :D
Spaanse pas is gaaf krachtig! _O_

rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 18:23

Bedankt voor de complimenten! Hij is inderdaad echt super braaf met de neckrope. :j