Eindelijk een spagaat(je)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sylke104

Eindelijk een spagaat(je)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 23:27

Na het topic over de verschillende manieren van buigen toch maar weer eens mee aan de slag gegaan.
Sylke had de neiging om bij het buigen flink door de koten heen te zaken en de spagaat kreeg ik niet echt bevestigd.
Nu zijn we met een balk aan de slag gegaan en dit werkt SUPER!!. Ze snapte vrijwel meteen dat haar achter beentjes achter de balk moesten blijven en door zelf op de hurken iets voor haar uit te gaan zitten maakt ze zich lang richting mij. Ook de buiging lijkt nu makkelijker in gezet te worden, al doen we dit met hele kleine stapjes(stijve hark) helaas van buiging geen foto's.

Meet Sylke de mega shetland pony
Afbeelding

Baasje wat gaan we vandaag allemaal doen?
Afbeelding

Voordat we beginnen even de 'stalstress' eruit rollen(voor Sylke het beste begin van een VDsessie)

Afbeelding

Ik ben groter dan je denkt!
Afbeelding

Kijk eens hoe lening ik word! Ze heeft al iets verder gestaan en zie dat ze op deze foto's niet helemaal lekker in de rug staat(ze zit ook te koekeloeren). Maar ben heel tevreden over het feit dat ze durft en vol vertrouwen zich uitrekt. Ze is van nature geen turntalent, vandaar dat ik probeer haar zo goed als mogelijk te temperen in haar enthousiasme.
Afbeelding

Verder hebben we vandaag parelli oefeningen gedaan, de jambette, apporteren en het liggen uitgebreid. Hier helaas geen foto's van omdat ik dan zelf aan de slag ben met haar. Hoop snel dat de goede camera een keertje mee gaat.Een geslaagde sessie in het heerlijk lente zonnetje.

NikkivanOlst

Re: Eindelijk een spagaat(je)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 07:54

dat ziet er netjes uit hoor!

2822

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:39

Netjes ! :D
En een leuke pony ! <3

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:32

Goed! :D

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:08

Ziet er leuk uit, en wat een leuk beestje!