Tisjoe en ik doen nu bijna een jaar aan vrijheidsdressuur, waarvan de laatste tijd steeds fanatieker. Ik wil heel graag dat alle oefeningen er zo perfect mogelijk in zitten en dus doen we er best wel lang over
. Vandaag voor het eerst een filmpje gemaakt van ons aan het werk. Dit zijn zo'n beetje alle trucjes die we nu kunnen. Het voetje geven wil ik nog meer gaan uitbreiden en hij is nog niet zo consequent met het langer omhoog houden. De jambette doet hij aardig, hij blijft alleen nog een beetje stampen, het 'lachen' is in het beginstadium en het steigeren ook. Ik ben me er van bewust dat hij dicht tegen me aan staat tijdens het stijgeren, dit komt doordat hij bij het tellen nog wat meer 'houvast' nodig heeft, het gaat al steeds beter! De rest doet hij zo goed als perfect nu, al ben ik nog altijd langer aan het tellen enzovoort. Als eerste even voorstellen
; links Tisjoe, rechts ik. 
En ja, we zijn best een beetje gestoord
.Dan hét filmpje!
En als laatste nog een dikke afscheidskus

.
Alleen het commando voor de jambette (voetje) vind ik iets onduidelijk. Tips zijn verder al gegeven, en inderdaad, wat is ie toch beleefd naar je!