Beauty @ lange lijnen !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnnevM

Beauty @ lange lijnen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 18:15

Haai allemaal.

Ik en een vriendin hebben weer eens wat anders uit geprobeerd met Beauty. Aangezien rijden en vrijspringen enzo geen optie is, en Beauty daar geen plezier in heeft.
Dus we zijn op zoek gegaan naar iets, & toen kwam lange lijnen op ons pad!
Dit leek ons wel eens leuk om te proberen, nou hup, proberen & het ging ontzettend goed! Voor de eerste keer dan, ghehe.
Dus ik heb meteen wat filmpjes gemaakt, en mijn vriendin ook.
Mijn vriendin wist niet wat lange lijnen was, had het nooit gedaan en was voor de eerste keer mee naar Beauty. Dus ik hoef geen commentaar op hoe zij het doet, Beauty luistert nog niet zo heel erg goed naar haar stem en commando's e.d. En ze geeft Beauty nog niet zoveel ondersteuning met de teugels zegmaar, waardoor Beauty vaak een beetje omvalt.
Op mij mag je best wel commentaar geven, het was wel een van de eerste keren. Dus hou het netjes!

Ik ben dus diegene met het blonde haar, mijn vriendin met oranje haar ^^

Okee, nu genoeg gepraat. Hier het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=jjDVKNty ... e=youtu.be

Borisje

Re: Beauty @ lange lijnen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 21:04

Dit is meer droogmennen dan lange lijnen. Echt dressuur aan de lange teugels (ik denk dat je dat wil bereiken) is echt wel leuk! En heel leerzaam.

Dit is echt dressuur aan de lange teugel.
[GVL-ITP] Umpire op wedstrijd - Dressuur a/d Lange Teugel Klasse Zwaar

Misschien kun je haar ook eens informeren voor tips enzo!

Wat je nu doet is meer 'oefenen' voor als hij voor de kar komt te staan, dat kan natuurlijk ook, maar als je er dan zo dicht achter staat neem je wel een groot risico, áls hij schopt, wordt je vol geraakt.