hier is ook nog een filmpje van,dit was vandaag
je mag altijd een berichtje achter laten, maar wees netjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hier is ook nog een filmpje van,dit was vandaag
maar het is ook de bedoeling om het met het zweepje te doen,maar het was nu voor in het begin hem wat meer te kunnen helpen
maar hij doet het ook gewoon op stem maar dan houd ie em nog niet zolang omhoog, en van het aansingelen ik raak hem op zijn schouder aan daar komt de singel niet te liggen

solaika schreef:het kan zijn dat ik het fout heb of dat dat niet gefilmd is... maar doe je ook aan de andere kant jambette?![]()
het ziet er wel echt mooi uit, die van mij willen maar niet strekken
maar nu kan ie het ook rechts
en dankje
Elin_ schreef:Mooie jambette al!
Alleen op het rijstukje (laatste) in galop lijkt je zadel veel te veel naar voor te liggen
ik vind ook dat het zadel raar lijkt te liggen maar het zit goed zo het stoort hem ook niet
en ik rij hem ook maar 1 keer in de week want ik vind dat ik een beetje te groot aan het worden ben

cha_biske schreef:Elin_ schreef:Mooie jambette al!
Alleen op het rijstukje (laatste) in galop lijkt je zadel veel te veel naar voor te liggen
dankjeik vind ook dat het zadel raar lijkt te liggen maar het zit goed zo het stoort hem ook niet
en ik rij hem ook maar 1 keer in de week want ik vind dat ik een beetje te groot aan het worden ben