Dit is mijn verzorgshetje Tiamo, ik doe vaak leuke dingen met haar, en we hebben ook al vaak gelongeerd en af en toe gelangelijnd, maar niet echt regelmatig. Nu rijd er 1x per week een meisje op(en dat is niet bepaald werk want ze kan nog niet zo goed rijden

We zijn nu al een paar weekjes bezig met dit, eerst goed geoefend in de bak en vandaag gingen we naar vreemd terrein

Helaas ging het niet alleen maar goed en heeft ze de teugels een keer uit mijn handen getrokken en had ze even een paar rondjes gerend -.- gelukkig stopte ze wel weer na 10 rondjes achter haar aan rennen

Tips zijn natuurlijk welkom, en ik vind het jammer dat de foto's zo bewogen zijn.. ik zal betere maken!
Over Ti Amo:
-Shetlander in hart en nieren

-Merrie
-1.03
-6 jaar
als eerste een fototje van haar kunstje de spagaat

op het heuveltje

Aangekomen, Drafje in de binnenbak, mijn handen mogen wel wat dichterbij elkaar.

Volte

Beetje een enge foto xd

In de buitenbak

drafje

sprongetje

en nog een filmpje waar ze al meer ontspant en begint na te geven =)
http://tinypic.com/player.php?v=wul7jr&s=5
over dat ze haar mondje soms open heeft, ik doe het zonder sperriempje omdat ik dat beter vind. Ik zal haar nooit expres hard in haar mond trekken, alleen als ze van me wegrent dan maak ik ophoudingen zodat ze meer bij me blijft

ik spaar nu voor een sulky, en hoop haar over een half jaartje te kunnen gaan mennen!

wees lief,
(_) (_) (_)-jes Tiamo en Hedii