Onze pony's lopen vooral wedstrijden in het vierspan en ook in het enkelspan. Wij trainen de pony's regelmatig aan de lange teugel omdat we te groot zijn om erop te rijden en ik in me eentje geen pony voor de kar wil zetten. Om ze toch dressuurmatig te trainen zijn we dus bij het werken aan de lange teugel terecht gekomen, maar we hebben eigenlijk nog nooit les gehad.
Totaal hadden we gister vier pony's mee. Ik heb zelf 2 lessen achter elkaar meegedaan.
De eerste les deed ik met Obelix (zwart, ruin, 12 jaar), met hem start ik enkelspan klasse M dressuur (1x gestart) en hij loopt met het vierspan in de wedstrijden dressuur/vaardigheid en indoormarathons.
Met Romy deed ik de tweede les. Romy was mijn eerste pony en ken haar vanaf dat ze 5 maanden is. Vanwege een knieblessure loopt ze niet meer mee met de wedstrijden met het vierspan. Romy is liever lui dan moe en houd veel van eten. (Piet vroeg of ze drachtig was

Genoeg verteld, hier de foto's....
Obelix

Begin met wat schouderbuitenwaarts

Tegelijk met zijn broer schouderbuitenwaarts

Knappe pony

Romy

Schouderbuitenwaarts

Doel met romy is vooral om haar der rug wat meer te laten gebruiken, lukt hier nog niet

Piet aan de slag met Romy

Dit ziet er al beter uit

Ik ga echt niet stil staan hor baas!