Oke de foto zelf is wel grappig

Ondertussen zijn we heel voorzichtig weer terug aan het krabbelen richting ons oude niveau. Umpire wil heel graag, maar ik moet hem en mezelf echt even op de rem zetten zo nu en dan. Dat het namelijk de ene dag al wel kan wil nog niet zeggen dat zn spieren er ook echt al klaar voor zijn. Over het geheel gezien mag ik absoluut niet klagen, Umpire doet (meestal) hard zn best en langzaam maar zeker begint alles weer een beetje terug te komen.
Nou genoeg inleiding

1. Umpire was wat strak in zijn lijf deze training. Dan opent hij zn kaak niet helemaal en komt hij er niet helemaal mooi doorheen

2. Dit probeer ik dan op te lossen door veel af te wisselen in zijn houding. Door wat lager en ronder te vragen rekt de rugspier mooi op en wordt hij bijna altijd weer losser door zijn lijf. (wat op deze foto nog net niet helemaal het geval was)

3. Hier gaat ie al wat meer op eigen benen

4. Ter afwisseling pakken we ook de galop mee. Hij hoeft nog niet verzameld te gaan, het is meer een gehoorzaamheidsoefening en dan kan ie even wat meer de benen strekken.
Maar hij sprong hier wel heel mooi klein aan, dus het zit er nog wel in

5. Waarna het vervolgens na 3 passen al zo gaat hoor

6. En zo

7. Terug naar serieuzere zaken: In stap pakken we spelenderwijs de travers en appuyementen weer wat op. Inzet travers:

8. Stukje verder. Mag zeker nog meer lengtebuiging in, maar ik ben absoluut niet ontevreden

9. Inzet appuyement:

10. Opperste concentratie in het appuyement

11. Nog wat drafwerk, hier begint ie zich al fijner te dragen en wat meer van de grond te komen

12. idem

13. Gewoon een fijn plaatje

Bedankt voor het kijken, en een berichtje is natuurlijk altijd leuk