Vrijheidsdressuur bij de maan en in het zonnetje (:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xhenkexspons

Vrijheidsdressuur bij de maan en in het zonnetje (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 22:54

Hee lieve bokkers ! :D
Hier mijn twee nieuwste filmpjes waarvan de ene gefilmd is tijdens volle maan,en de ander gewoon standaard in de bak, ik ben erg blij met deze beelden. :j
Een berichtje of opbouwend kritiek is leuk , maar houdt het asjeblieft een beetje vriendelijk en netjes.. *D
( over de capriole ? Ja het ziet er misschien wat vervelend uit zullen jullie denken , maar zoals je ziet kom ik niet met een BAF neer, ik houdt mijn benen zo veel mogelijk geklemd om zijn buik , hierdoor glij is als het ware terug ;) )

Laatst bijgewerkt door xhenkexspons op 24-09-11 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 23:04

Super gave filmpjes :D
Ziet er heel erg goed uit! :D

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 23:06

Wauw Henke, wat een mooie filmpjes! Heb ervan genoten :+:

jarytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 23:09

Wauw henke!

Weer echt superbeelden van jullie!
En dat liggen, op zn rug , en met jou erbij, en erover springen! SUPER!! _/-\o_

Nista_RX

Re: Vrijheidsdressuur bij de maan en in het zonnetje (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 07:30

Weer mooie filmpjes Henke! Echt zo knap he, hoe je dan Spons op zn rug kan laten liggen tussen je benen! Respect! <3

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:36

Wat toevallig ik was net op youtube aan het kijken en had je filmpje van afgelopen juni gezien. Ziet er super uit. Net als deze filmpjes.. Toppie +:)+

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 22:38

De kunstjes die je vanaf de grond doet vind ik erg knap en die zien er heel leuk uit. Maar... los van dat ik je al vrij groot vind voor de pony, maak je met die capriole volgens mij echt de rug van je pony kapot. Je valt vanaf een meter (!!) hoogte vól op de rug!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:36

Elanor schreef:
De kunstjes die je vanaf de grond doet vind ik erg knap en die zien er heel leuk uit. Maar... los van dat ik je al vrij groot vind voor de pony, maak je met die capriole volgens mij echt de rug van je pony kapot. Je valt vanaf een meter (!!) hoogte vól op de rug!

Ben ik het mee eens! :j Denk dat je echt moet gaan stoppen met rijden, je wordt echt te groot.
Vanaf de grond blijven jullie ook gewoon een ontzettend goed team! :D <3

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:18

super mooi filmpje, heel knap wat jij allemaal kan.
Maar ook ik vrees dat je te groot bent voor je pony, zeker met kunsten waarbij hij extra belast wordt.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 00:00

ik vind dat liggen van jou en Spons echt heel erg gaaf Henke :j en die buiging... :~
maar ik moet me helaas wel aansluiten bij Elanor en Hannah, ik vind je er echt te groot voor worden voor het rijden, en de capriole zou ik niet meer vanaf zn rug doen :n

Cathleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:41

aah wat super gaaf ! <3
hmm daar heb ik dan weer een eigen mening over , kijk ze is zeker al aan de grote kant daar kun je niet omheen draaien maar om dan te stoppen met rijden weet ik nog zo net niet.
ik vind namelijk dat Henke Spons niet in de weg zit , en je ziet ook dat spons er geen last van heeft.
alleen als ze hulpen wil geven moet ze wel meer moeite doen maar ook dan zit ze hem niet in de weg :j
alleen die capriole vind ik maar niks .. :n ik denk dat je die beter vanaf de grond ofso kunt vragen want ik vind het toch wel een klap.. maar goed dat moet ze zelf weten :)
en ook of ze er nog op wil blijven rijden of niet , ik vind het in ieder geval nog kunnen :)
en moet ook nog even iets toevoegen , want vroeger reden nog heel veel kinderen op hun 16 op pony's meisjes van 1.70 op een gemiddelde C en dat zag er ook niet altijd mooi uit , maar als je dan ziet dat ze hun houding zo aanpassen dat ze de pony niet in de weg zitten vind ik dat echt wel knap ! nu hebben de meeste mensen zat geld dat als je ook maar iets onder de buik komt de pony als het ware weg moet .. vind ik toch best jammer ..
maar goed de meningen verschillen daarover en dat zal altijd zo blijven..

maar goed vind het wel top wat je met spons doet hoor henke !

Jamie98n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:54

Ik heb wel respect dat je dit al allemaal met je pony hebt bereikt!
Je kan er misschien nog wel op rijden, maar ik zou die capriole gewoon lekker doen zonder dat je op zn rug zit, want je valt inderdaad met een grote klap terug op zijn rug.
Voor de rest vind ik het echt knap wat je allemaal voor elkaar krijgt

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:04

Onwijs leuke filmpjes! succes verder met je pony.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:05

Vanaf de grond vind ik het er wel vriendelijk uitzien, maar zodra je er op zit en begint met de capriole, dat is gewoon niet om aan te zien. Ik heb al eerdere filmpjes van je gezien, en vond het `aanleren` van de capriole nou ook niet echt gaan zoals ik vrijheidsdressuur opvat. Iedere keer dat je de capriole doet knal je keihard terug op zijn rug, lijkt me echt niet goed voor t paard :n

Laulette92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 20:50

haai henke,

Echt tof wat je allemaal kan met die spons knap hoor

XX megan

Robinn89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 16:45

wat raar dat er zo weinig reacties op dit topic zijn, wat super knap dat je dit met deze pony zo kan!