Denk je een stevig blok te hebben, eentje waar zelfs trekpaarden zonder problemen op staan, maar [***]-proof is het toch niet

En het leukste is (vooral voor mij dan

Maar gelukkig kan hij ook normaal doen

We begonnen het spelen met wat los rondrennen/spelen. Ik had hem gewassen en wilde hem laten opdrogen, dus vandaar

En degene die hem kennen weten het .. als er een hindernis is wordt deze gesprongen .. zelfs als het nog helemaal geen hindernis is

Toen hij wat begon af te zwakken hebben we nog eens point to point gedaan. Dit was de 2e keer. De bedoeling van point to point is dat je 2 pionnen hebt, en dat je tussen deze pionnen een bepaald iets vraagt. Bv. gewoon stappen, of draven, of schouder-binnenwaarts of later passage of uitstrekken of ... Het leuke ervan is dat sommige pony's er erg van gaan meewerken, omdat ze weten dat ze maar een stukje 'moeten' en dat ze dan een beloning krijgen. Voor [***] werkt dit dus super

Maar hij vindt de kegels zelf ook wel wat, uiteraard...

En wat basis-oefeningen

Wilde proberen of ik hem kon sturen & laten springen, maar zelfs een balkje had hij niet al te erg zin in dus dat hebben we niet gedaan. Omdat hij wel weer graag met z'n voeten bezig was en ook alweer was proberen op mijn hindernisblokken te gaan staan (hopeloos geval is het

Op volgend filmpje de eerste keer 'jambette'

En toen kwam het fameuze moment

Je bent [***] of je bent het niet hé

Bedankt voor het kijken!

Ps: moest iemand bij het kijken van de filmpjes denken: joh, wat doet die overenthousiast & gehaast .. klopt helemaal