Vandaag heb ik met junky weer eens een beetje ge-vrijheidsdressuurd (: En hij was érg meewerkend. Hij kent sinds vorige week een beetje flemen (het begin ervan). Omdat Junky vandaag érg meewerkend was, was het dus de tijd om weer iets uit te werken. We hebben een paar keer het flemen gedaan (ik probeerde het comando over te zetten).
Ook kan junky de jambette bij z'n ene voorbeen, en heb ik dat vandaag ook bij z'n andere voorbeen aangeleerd. (hier waren wel al de beginselen van gezet! (:), daarna probeerde ik op die manier de spaanse pas aan te leren, alleen junky liep niet maar bleef met z'n achterbenen staan.. Het werd dus de spagaat! Haha.

Uiteindelijk wel een paar (hele korte kleine) spaanse pasjes eruit gekregen (:
Voor diegene die junky nog niet kennen
Ras: Shet
Leeftijd: 7
Vorige fototopic : Junky fotoshoot
Zie hier de foto's
1.

2. Fleem

3. Junky vind het maar warrig

4. Compliment (even tussendoor dingen die hij wel kent, zodat het voor hem ook leuk blijft (: )

5. Jambette ene kant

6. Jambette andere kant

7. In de spagaat zetten, voetje voor voetje

8. En dan verplaatst hij z'n gewicht opeens mee (:

9. Ook het flemen weer even tussendoor. (Aan het begin van gisteren, kon hij het alleen naast me een klein stukje. Dit werd steeds verder uitgebouwd tot ik voor hem stond (:, uiteindelijk wil ik enkel m'n wijsvinger omhoog te hoeven doen, met als gevolg dat hij fleemt).

10. Het compliment ook weer, een van z'n favorite kunstjes

Dit waren de foto's weer! We hebben een geweldige dag samen gehad en het leek me wel leuk dit even te laten zien. Ook trainde ik met junky aan het steigeren, ik wil hem omhoog laten staan tot ik ik ook m'n armen (met zweep) weer naar beneden laat, dit gaat ook al beter, hier helaas geen foto's van. Ook het apporteren gaat beter, erg grappig haha!
En als afsluiter nog een mooie foto van junky!