Nu heb ik het gevoel dat we weer juist bezig zijn

alles staat er op dat ze kan behalve het zitten!
http://www.youtube.com/watch?v=Dc4puW0yu7E
daaag!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nista_RX schreef:Jammer van de kwaliteit van het filmpje!
Verder ziet het er allemaal netjes uit!Een heel mooie jambette! Maar het compliment zou ik als ik jouw was vanuit de spagaat vragen, dit is ook makkelijker voor je pony. Het liggen gaat ook heel beheerst, ziet er leuk uit!!
TrIjNiE__ schreef:ziet er leuk uit !! grappig dat die andere ook om een snoepje komt vragen haha![]()
ik zou ook graag beginnen met vd, maar ik weet niet met wat ik moet beginnen, met wat ben jij begonnen en hoe?
oja nog een vraagje: meot je belonen met snoepjes? worden ze dan niet bijterig? ik heb nl een verzorgshetje, en ja die eten graag
Veerlebeest schreef:TrIjNiE__ schreef:ziet er leuk uit !! grappig dat die andere ook om een snoepje komt vragen haha![]()
ik zou ook graag beginnen met vd, maar ik weet niet met wat ik moet beginnen, met wat ben jij begonnen en hoe?
oja nog een vraagje: meot je belonen met snoepjes? worden ze dan niet bijterig? ik heb nl een verzorgshetje, en ja die eten graag
haha, wel ik was begonnen met het compliment maar dat was helemaal fout!Je moet altijd beginnen met de kleine kunstjes, ik ben dan begonnen met nee schudden, lachen, kusje geven... en voedsel weigeren, die vond ik heel belangerijk omdat mijn pony ook nogal hebberig werd
Ik beloon dus ook met snoepjes, maar wel met mate en voorzichtig, als ze komen schooiien.. negeren
Veerlebeest schreef:Ja hoor, denk dat wel, maar zal moeilijker zijn bij andere kunstjes om ze aan te leren. Nee schudden kan je leren door te kriebelen in een oortjeals ik nu naar haar oor wijs schud ze:)
Zaina schreef:Veerlebeest schreef:Ja hoor, denk dat wel, maar zal moeilijker zijn bij andere kunstjes om ze aan te leren. Nee schudden kan je leren door te kriebelen in een oortjeals ik nu naar haar oor wijs schud ze:)
Dat lijkt me nou ontzettend onhandig. Heb je daar geen last van als je haar hoofdstel om wil doen, of haar haren uit haar oren wil knippen oid?