Vandaag verveelde ik me en leek het me wel leuk een nieuw promotie-filmpje te maken voor mijzelf en mijn website,
dit omdat ik mijzelf aanbied voor o.a vrijheidsdressuurlessen, optredens en meer in die richting. Aangezien ik zelf vrij crea-bea ingesteld
ben, heb ik een poging gewaagd en ik moet zeggen dat ik bést blij ben met het resultaat!

iets wat ik kan plaatsen op mijn website's, hyves, enzovoort.
Ik heb allerlei beelden gebruikt: oude beelden, nieuwe beelden.. gewoon wat mooi passend was. Helaas geen kwalitatieve hoogstandjes
of op een geweldige manier gefilmd, maar het geeft wel een mooie eerste indruk al zeg ik het zelf

gave beelden te kunnen krijgen en dié dan te gebruiken, maar dat is wat voor de toekomst

Ben zelf ook compleet gek op de muziek (als ik het goed heb is de soundtrack van Transformers), vind deze ook mooi passen!

Nou, ben benieuwd! Eventuele tips over het beter maken van een promo zouden ook fijn zijn, ik werk met Sony vegas PRO 9 en kan
er vást nog zat uithalen

*TIP: Muziek hard, bass aan en kwaliteit op HD zetten (dat doe je op de plek bij het filmpje waar de 360 ziet staan)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Eva!