Het is wel duidelijk dat poon niet normaal is

(Ik weet dat het touw niet ideaal is maar daar heb ik echt goed op gelet en we zijn op geen enkel moment ook maar iets van een mogelijk probleem tegengekomen dus zie aub de lol van het geheel in als het kan... )
Het idee was, uiteindelijk, misschien, om in elke band een pootje te krijgen.
Een pootje erin was géén probleem dus dan maar verder. Foto's nemen was trouwens wel een probleem, ik had namelijk mijn camera aan mijn broek hangen voor het geval het misschien wel zou lukken en toen het dan ook daadwerkelijk lukte ging het dus bijna niet om foto's te nemen

Maar er staat wat op

Eerst kregen we dit:

Daarna dit:

Tussendoor ook eens dit:

Hij heeft ook in elke band een pootje gezet, maar de foto lukte niet

En toen was hij (of waren we) vertrokken, alles lukte gewoon puur op lichaamstaal .. stapje vooruit, stapje achteruit, zelfs halve stapjes vooruit & achteruit

Gek beest

We hebben ook nog wat grondwerk/longeren/springen gedaan, heb er even 2 korte filmpjes uitgehaald die ik wel leuk vind te laten zien

Filmpje 1: Grondwerk
Hierin kan je zien wat voor gekkigheid baasje vandaag uithaalde, baasje was vrolijk dus vandaar .. gelukkig staat niet alles op film

Ook weet ik dat er een moment inzit dat anderen héél anders zouden aanpakken, zo niet met een knal tegen z'n hoofd, namelijk het moment dat hij tegen me duwt .. Maar ik ervaarde dat anders, hij duwde niet om mij omver te duwen, maar meneer heeft erg veel jeuk en hij had het even moeilijk .. Vandaar ook mijn reactie. Geen schoolvoorbeeld, maar we zijn dat zelden

Verder gaf hij bij het achteruit gaan een pootje terwijl hetgeen wat ik deed totaal niet het commando is ofzo, dus daar heb ik op gereageerd.
Denk dat dat de hoofdzaken zijn

Filmpje 2: Sprongetje
Geen commentaar

Na dit alles heeft baasje de boel opgeruimd en het was nog steeds niet aan het regenen zoals voorspelt, in tegendeel. En toen zijn we gaan wandelen

Even pauze

Mooie poon

Wandel, wandel, wandel

Oh, paard

Even testen of het fleemknopje buiten ook werkt

Natuurlijk!

Pretbekkie

En zelfs een 2e keer lukt!

Het was denk ik voor beiden een heel leuke wandeling, hij heeft zich zo goed gedragen! Liep braaf waar ik wilde, mooi op afstand en ik kon in een vlot tempo wandelen, hij volgde gewoon! Dat is in het verleden wel anders geweest

Superpoon

Bedankt voor het kijken!