Het is wel duidelijk dat poon niet normaal is

(Ik weet dat het touw niet ideaal is maar daar heb ik echt goed op gelet en we zijn op geen enkel moment ook maar iets van een mogelijk probleem tegengekomen dus zie aub de lol van het geheel in als het kan... )
Het idee was, uiteindelijk, misschien, om in elke band een pootje te krijgen.
Een pootje erin was géén probleem dus dan maar verder. Foto's nemen was trouwens wel een probleem, ik had namelijk mijn camera aan mijn broek hangen voor het geval het misschien wel zou lukken en toen het dan ook daadwerkelijk lukte ging het dus bijna niet om foto's te nemen
Maar er staat wat op

Eerst kregen we dit:

Daarna dit:

Tussendoor ook eens dit:

Hij heeft ook in elke band een pootje gezet, maar de foto lukte niet

En toen was hij (of waren we) vertrokken, alles lukte gewoon puur op lichaamstaal .. stapje vooruit, stapje achteruit, zelfs halve stapjes vooruit & achteruit
Toen hij er met 1 pootje in stond en met de andere erlangs had gestaan maar meteen had weggezet dacht ik: hey, dat kan gewoon
en bleven we verder spelen .. niet veel later stond hij dan zo:
Gek beest

We hebben ook nog wat grondwerk/longeren/springen gedaan, heb er even 2 korte filmpjes uitgehaald die ik wel leuk vind te laten zien

Filmpje 1: Grondwerk
Hierin kan je zien wat voor gekkigheid baasje vandaag uithaalde, baasje was vrolijk dus vandaar .. gelukkig staat niet alles op film

Ook weet ik dat er een moment inzit dat anderen héél anders zouden aanpakken, zo niet met een knal tegen z'n hoofd, namelijk het moment dat hij tegen me duwt .. Maar ik ervaarde dat anders, hij duwde niet om mij omver te duwen, maar meneer heeft erg veel jeuk en hij had het even moeilijk .. Vandaar ook mijn reactie. Geen schoolvoorbeeld, maar we zijn dat zelden

Verder gaf hij bij het achteruit gaan een pootje terwijl hetgeen wat ik deed totaal niet het commando is ofzo, dus daar heb ik op gereageerd.
Denk dat dat de hoofdzaken zijn

Filmpje 2: Sprongetje
Geen commentaar
Waar hij over springt is de ton vanuit het eerste filmpje 
Na dit alles heeft baasje de boel opgeruimd en het was nog steeds niet aan het regenen zoals voorspelt, in tegendeel. En toen zijn we gaan wandelen
Helaas heb ik foto's moeten maken met mijn mobiel, want mijn camera heeft het begeven
Even pauze

Mooie poon

Wandel, wandel, wandel

Oh, paard

Even testen of het fleemknopje buiten ook werkt

Natuurlijk!

Pretbekkie

En zelfs een 2e keer lukt!

Het was denk ik voor beiden een heel leuke wandeling, hij heeft zich zo goed gedragen! Liep braaf waar ik wilde, mooi op afstand en ik kon in een vlot tempo wandelen, hij volgde gewoon! Dat is in het verleden wel anders geweest
En er zijn zoveel kleine "testmomentjes" geweest, niet alleen bv. dat paard waar ik hem weer moest weghalen maar ook à la asociale chauffeurs .. Toen er op een bepaald moment een bus bijna in z'n gat zat werd het even spannend, maar toen dat moment voorbij was gingen we gewoon verder zoals daarvoor. Dat zou 'vroeger' niet geweest zijn, dan zou die spanning er (bij mij) hebben blijven inzitten. Dus er is zeker vooruitgang! 
Superpoon
(volgens mij heeft ie stiekem bokt zitten lezen
)Bedankt voor het kijken!

Dus ik er "achteraan", in een snelle stap, ben ik bijna bij hem en hij bijna bij de ingang van de weide, gaat ie draven! Dus ik lopen en net voor de ingang van de weide had ik dat touw vast! Ik draai hem om en je zag hem echt zo kijken van "oliebol, zucht, mislukt"
Toen schoot ik in de lach
Gaat helemaal weer goedkomen joh!
Al dikwijls in gelezen maar nooit letterlijk mee aan de slag gegaan .. maar er komt wel heel veel in terug wat we ook gewoon doen .. Het komt toch allemaal op hetzelfde neer