Voor meer info, zie: [GVL] Ik heb een sloper ....
Maar hij deed ook iets heel super, namelijk 1.05m springen!

En vandaag was er weer een nieuwe dag

Ik zou gewoon wat met hem werken met een hindernis in de piste, waar we ons verder niks van aan zouden trekken ... Ik ben begonnen met hem te longeren en daarna hebben we nog wat geVD't ... Hij deed het super

Longeren Part 1
Hetgeen wat hij nog erg moeilijk vindt is het op commando stilstaan .. Ofja, dat stilstaan gaat wel, maar hij komt dan altijd meteen naar mij toe en dat is niet de bedoeling

Longeren Part 2
Dit ging niet goed, hij wilde al niet vertrekken maar op dat moment maakte ik daar nog niks van, hij heeft wel vaker van die momenten dat hij even niet wil ... Achteraf verklaart het wel veel, maarja, te laat

Vrijheidsdressuur: Jambette
Nog steeds een poging tot, maar het gaat al beter

Vrijheidsdressuur: Spagaat
Toen ik merkte dat hij het jambette-gebeuren wat begon beu te worden (al deed hij nog wel goed mee!) zijn we overgegaan naar de spagaat. Ging super!

Vrijheidsdressuur: Het blok
Omdat hij gisteren zo enthousiast op mijn cavaletti-blokken wilde kruipen vandaag nog maar eens het echte ding bovengehaald. Ik ga er verder niks over zeggen, gewoon kijken .. en hopelijk genieten jullie even hard als ik ter plaatse & achteraf gedaan heb

We komen er nog wel, op de 1 of andere manier

Bedankt voor het kijken

Oh, trouwens ... de dame in het laatste filmpje voelde zich vandaag een beetje verwaarsloosd .. hing wat rond, probeerde mijn hindernis af te breken (waar ik haar trouwens ook bij weggejaagd heb, als [***] dat niet mag mag zij dat ook niet