Cobe @ Molentjes-schriktraining ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cobe @ Molentjes-schriktraining ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:16

Jaja, deze bink had schriktraining nodig :')

Afbeelding

Waarom kan je hier zien: [SPR-ITP] [***] & de angstaanjagende molentjes! (en 90 cm!)
Dat was de zaterdag, de zondag had ik niet veel speciale plannen maar toen dacht ik "laten we er een schriktraining van maken".
En zo geschiedde ...

"Huh .. wat .. schriktraining? Wie? Ik? Neeeeeuuuuuu baasje, kijk dan!"
Afbeelding
"Hier geen schrik hoor" ... (zolang ze niet bewegen :Y) ).

Deel 1: Het gewone werk.

Ik had de molentjes in de grond gepland en ging gewoon met hem aan de slag zoals anders, dus wat grondwerk/loswerken ...

In onderstaande video ben ik vooral erg trots op het einde. Er zit een stukje in dat ik gewoon blijf stilstaan en dat hij (met lichte aanwijzingen) gewoon een grote ronde blijft stappen! :D Dat is voor hem echt niet vanzelfsprekend, als hij kan rusten dan doet hij dat (hij weet goed genoeg wanneer hij net buiten mijn bereik is :+ ). Dus ik vind het een superstukje :D

Dat ging prima, en zo kwamen we uit bij deel 2.

Deel 2: Het zeil

Ik had het zeil op de grond gelegd, geflankeerd door 2 molentjes ... Het lag net zover van de hoefslag af dat hij daar eventueel nog net (heel erg nipt :P ) langskon ... En toen gingen we weer aan de slag :Y)

Nog wat foto's van mijn stoere bink <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deel 3: Het blok - de ultieme uitdaging ..

Mijn uiteindelijke doel om te zien of hij het allemaal ok vond.

Afbeelding

Op het blok terwijl dit tussen de molentjes staat ...
Hij vond het heel wat, maar niet echt ok :')

Even vooraf gaand aan het filmpje een woordje uitleg ...
Aanschouw de "ik-ben-niet-aanwezig-look":
Afbeelding

Die zal je ongetwijfeld herkennen in volgend filmpje :Y)

Zoals je kan zien wilde hij wel, maar eigenlijk toch ook weer niet echt.
Hij wist niet goed of hij het wel of niet zou doen ... moeilijke beslissingen dat hij ook te nemen heeft, het arme schaap :Y)
Op een bepaald moment zag ik dat de batterij van mijn camera bijna plat was, dus ik dacht "ik zet 'm even uit, oefen wat verder en als het goed lukt film ik nog even dat stukje dat hij op het blok gaat" .. Naja .. toen ik de camera uit had en terug naar hem keek zag ik dit:
Afbeelding

"Hoor ik een goed zoooo?"
Afbeelding

:+

Heeft hij héél erg grote beloning voor gehad :Y)
Maar hij vond 1 keer wel weer genoeg voor de dag ....
Ach, hij heeft toch z'n best gedaan :P Zo'n molentjes zijn natuurlijk erg angstaanjagend :j En om dan met je poten in de lucht er tussenin te gaan staan ... het is duidelijk niet voor iedereen weggelegd :Y) :))

Dit was een stukje schriktraining à la [naam] & [***] :Y)
Bedankt voor het kijken :)

Ps: als er kleine haperingen in de filmpjes zitten dan spijt me dat, ik heb geen idee of het aan mijn oude laptop ligt of aan de camera waarmee het gefilmd is ...

grietje14

Re: Cobe @ Molentjes-schriktraining ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:49

Wat een leuk topic sabine! En ik vind dat einde van het 2e filmpje, als jij stilstaat en hij gewoon blijft rondstappen ook heel super! Dat laatste ook allemaal! Hij heeft maar weer eens flink zijn best gedaan!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:16

Wat ben je elke keer toch lekker fanatiek bezig met je paardje!
Vind vooral de foto met het blok erg leuk :D !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:17

@ grietje : dank je wel :D Hij deed inderdaad erg goed z'n best :j

@ Bojangles : thanks :D We doen ons best :Y)
Haha, ik ben blij dat ik het op foto heb, anders geloofden jullie me misschien niet :P :))