ukkiepuk schreef:Jammer van de spanning, is idd goed te zien tijdens de proef. Zonde want ik weet dat hij veel beter kan lopen dan dit. Eerste appuyement ziet er goed uit, hij lijkt nu echt de lengtebuiging te pakken.
Voor de eerste keer na de winterstop toch een nette proef hoor. In oktober zal hij wrs héél anders lopen.
Dankje Miljoes! Ben zelf ook zeker niet ontevreden ondanks dat ie zich niet optimaal liet zien. Er zaten namelijk ook hele fijne stukken tussen voor mijn gevoel 
Bizzybijtje schreef:Ik heb het idee dat er in de zijgangen wat fout gaat met het tempo, al lijkt dat iniedergeval bij de eerste schouderbinnenwaarts. Bij SB ook iets opletten dat hij niet over de buitenschouder weg loopt, dan heeft SB namelijk helemaal geen nut. Bij de appuyementen zou ik hem ook het liefst wat meer zien scharen, maar kan ook de verkeerde hoek zijn van het filmen. Verder vind ik het er wel heel netjes uitzien, iets meer activiteit mag afentoe wel maar dat komt vast wel goed
Supergave pony trouwens!
Klopt, helemaal goed gezien
Bij de eerste SB kwam ie ook wat tegen de hand in wat ik (nu ik het filmpje zie) iets te heftig corrigeerde
waardoor hij uit zn balans was. Het lastige met Umpire is, is dat wanneer hij gespannen raakt echt gelijk de hele boel op slot zet. Dit zie je dan direct terug in zijn balans, regelmaat in tempo en in de zijgangen valt dat natuurlijk extra op
Thuis zie ik het ook meteen, wanneer hij ontspannen is blijft hij mooi in het ritme, werk ik teveel in of besluit ie ineens dat ie het toch wel heel lastig vindt, dan is gelijk de tact en regelmaat verdwenen.
Wat de appuyementen betreft, Umpire liet ze nu wel echt op zijn best zien van de afgelopen 3 proeven, ondanks dat ie linksom even opzij dook herstelde ie zich supernetjes. Het scharen in combinatie met de juiste lengtebuiging is maandenlang een onoplosbare puzzel voor Umpire geweest
Het was óf heel mooi scharen, óf een juiste lengtebuiging. Maar allebei dat was toch echt een onmogelijke zaak, aldus Umpire
Met veel geduld en veel oefening begint hij het nu steeds fijner te combineren, de lengtebuiging is nu heel aardig bevestigd, het scharen mag absoluut nog meer