Misschien kennen sommige Junky nog wel van m'n vorige topic's, zoniet dat hieronder een paspoortje

Naam: Junky
Ras: Shetlander
Leeftijd: 6 ( bijna 7 jaartjes al)
Kleur: Compleet zwart
bezigheden: Vrijheidsdressuur, wandelen, longeren, springen, sinds kort mennen, lange lijnen etc.
Vandaag viel het weer erg mee, en omdat ik had al eens op internet had gezien, wou ik het graag eens uitproberen Horse Agility.
Samen met Lisanne (en de andere shetlander Xandy), hadden we een klein parcourtje klaar gezet, met een sprongetje, een zeil dat soort dingetjes.
Uiteindelijk was het hartstikke leuk om te doen, vonden de pony's had ook leuk en gaan we het zeker vaker en uitgebreider doen! Ook was ik erg trots op Junky (en Xandy) dat ze over het zeiltje gingen, dit was voor hun de eerste keer

Bij het filmpje, is vooral alles heel sarcastisch bedoeld, en was het echt een beetje uitproberen. De fouten zijn daar ook ontzettend uitvergroot en van ons beide zijn veelal de meest verkeerd gaande stukjes gekozen, haha. Op het eind lijkt het allemaal erg gehaast, maar dat komt ervan als je het versnelt afspoelt

Nou ik zal jullie niet langer in spanning houden! Zie hieronder, het filmpje. haha
Bedankt voor het kijken! Laat je een leuke reactie achter?