vd met me geitje <3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marysa12

vd met me geitje <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 14:03

heeiijjjj allemaal!

sorry als het hier niet hoort ik dacht het zo wel dus heb ik hem hier geplaatst! :o ff voorstellen mijn geite jetske!

naam: jetske ufrodine des koekange (moet frans zijn voor de schone van koekange) (als ik het goed heb geschreven :o )
leeftijd: ehhh 2 geloof ik
soort: nederlandse landgeit :))
genoeg info? :=

Afbeelding
zo slaapt dat bij me en dan wil ze ook niet meer weg :')
poging om op het konijenhok te komen ....
poging 1
Afbeelding
poging 2
Afbeelding
poging 3
Afbeelding
wacht is ff ik dacht altijd maar dat geiten goed konden klimmen ik lijk wel de geit hier zeg -O- :)

maar ze kan wel steigeren... ( ik moesthier een filmpje van hebben maar die is mislukt sorry!!)
Afbeelding

en toen hadden we totaal geen zin meer an zijn we gaan kruiwagen racen.. =:)
Afbeelding
jaaah ze zit.... *\o/*
Afbeelding
Afbeelding
ownee tocht niet helemaal -O-

najaa niet helemaal vrijheids dresuur volgende x komen de echt foto's O:) (als jullie me dan al niet zat zijn :P )

Nienke96

Re: vd met me geitje <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 16:16

haha ik dacht alleen maar; dat konijn moet wel een hardaanval hebben gehad :+

TonyLover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 16:20

best grappig wat je met je geit doet! alleen het blijft een dier. ;)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 16:22

hmm.. Om eerlijk te zijn denk ik dat zowel konijn als geit t niet zo leuk hebben gevonden.. Het konijn omdat er een geit op zijn dak staat te dansen en de geit omdat hij is een kruiwagen wordt rondgesjouwd.. Wel een leuk geitje overigens..

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 16:23

sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind het een beetje cru dat je je geit aan z'n halsband op dat hok trekt.

Diana29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 16:23

geiten zijn erg slimme dieren, kun je veel leren, vooral met iets lekkers!! ;)

TonyLover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 16:41

@moelly,
ja je hebt gelijk!
beetje vreemd vind ik!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 01:00

GVL ITP >> BB ITP

marysa12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 19:47

jullie moeten weten dat ik met vol respecht met mij beestje omga! en me konijn is het gewent de geiten staan zonbeetje elk uur van de dag op dus wees lief voor ons aub

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 19:49

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je geitje het leuk vond... Een geit kun je best veel leren met wat lekkers, ipv hem aan zijn halsband omhoog te trekken...

marysa12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 19:54

dat ziet er alleen zo uit op de foto's! ik heb respecht voor mijn geit en we hebben het allebij leuk gevonden! ik weet wat ik doe en ik weet wat mij geit wel en niet kan ik wou haar allen aandringen op op het hok te klimmen ;)

marysa12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 19:58

owja en ik ken mij geit door en door dus zulk commentaar is niet zo aardig terwijl het gewoon een x lol hebben was laat me

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 20:02

Het is niet onaardig bedoeld, het ziet er gewoon niet zo fijn uit...

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 20:04

Ik kan dit geen VD noemen...

Zonde dat er toch nog mensen zijn die zo met hun dier omgaan, bij VD doen dieren dingen terwijl ze vrij kunnen bewegen, dit doen en durven zij omdat ze vertrouwen in je hebben.

Dit ziet er erg geforceerd uit.
Voor jou is het vast lol, voor je geit een stuk minder.

marysa12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 20:11

wajooo nou moeten jullie ophouden! ik ga met volle respect om met mijn geit! ik ken haar door en door en zij mij! ze is bij mij geboren en slaap bij mij op schoot. en jij durft te beweren dat zij geen vertrouwen in mij heeft? die foto's dat ik haar probeer om op het konijnenhok te krijgen lijken onaardig maar dat zijn ze niet! mijn geit en ik geven schows op geiten keuringen en ik krijg maar complimenten van wat zijn jullie toch een leuk stel en wat vertrouwen jullie elkaar toch goed. ik ben bang dat jullie het hier allemaal mis hebben. maar kijk gerust in mijn andere topics dan zou ik jullie het tegen deel bewijzen. IK HEB RESPECT VOOR MIJ GEIT! en daar zijn meer menzen van overtuigt die verder kijken als een paar foto'tjes in een topic. en mijn schows zien! mijn geit was op dat moment enorm lui omdat ze pas nog ziek is geweest en nog niet helemaal beter is. naar 5 minuten ben ik gestopt! hoop dat ik duidelijk ben

marysa12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 20:13

marysa12 schreef:
wajooo nou moeten jullie ophouden! ik ga met volle respect om met mijn geit! ik ken haar door en door en zij mij! ze is bij mij geboren en slaap bij mij op schoot. en jij durft te beweren dat zij geen vertrouwen in mij heeft? die foto's dat ik haar probeer om op het konijnenhok te krijgen lijken onaardig maar dat zijn ze niet! mijn geit en ik geven schows op geiten keuringen en ik krijg maar complimenten van wat zijn jullie toch een leuk stel en wat vertrouwen jullie elkaar toch goed. ik ben bang dat jullie het hier allemaal mis hebben. maar kijk gerust in mijn andere topics dan zou ik jullie het tegen deel bewijzen. IK HEB RESPECT VOOR MIJ GEIT! en daar zijn meer menzen van overtuigt die verder kijken als een paar foto'tjes in een topic. en mijn schows zien! mijn geit was op dat moment enorm lui omdat ze pas nog ziek is geweest en nog niet helemaal beter is. naar 5 minuten ben ik gestopt! hoop dat ik duidelijk ben

\Zonde dat er toch nog mensen zijn die zo met hun dier omgaan, bij VD doen dieren dingen terwijl ze vrij kunnen bewegen, dit doen en durven zij omdat ze vertrouwen in je hebben. hier kwets je me heel erg mee! ;(

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 20:16

Jij plaatst deze foto's op bokt en wij als onbekende vinden het er niet prettig uit zien.
Vervolgens ga je giga tekeer over het kritiek wat je krijgt, toch wel een beetje je eigen schuld niet dan?

Je kunt er ook voor kiezen om te zeggen dat dit misschien niet je beste foto's waren en het tegendeel te bewijzen door VD foto's te plaatsen die wel de waarheid laten zien :)

marysa12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 20:21

ik zet ze er maandag op heb nu een andere computer.. ik vind het niet mijn eigen schuld.. ik had gehoopt dat er mensen hadden gekeken die op mijn andere topics hadden gekeken . daar staan de foto's die het tegen deel bewijzen. zoek maandag een paar topics uit een plaats hier de url van de topics . kunnen jullie kijken of jullie het nogsteeds vinden. sorry als ik zonet boos deed maar ik vind het heel hard als ik dit moet horen terwijl ik altijd andere reacties krijg van menzen die er toch wel wat meer vertand hebben van geiten.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 20:22

Tis inderdaad wel een beetje zielig :o

marysa12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 20:35

niks sieligs aan niet oordelen op deze foto's aub maandag komen de andere kijk die en verander van mening (a)

Tellisto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 20:43

Een beetje vriendelijker kunnen jullie wel zijn voor Marysa12.
Ik zie duidelijk dat ze de lijn alleen maar gebruikt als stuur en niet als trekriem. Op de foto waar de geit over het hok heen hangt lijkt kritiek, maar als je goed kijkt zie je dat de geit reikt naar iets lekkers in haar hand. En het is zoals Marysa zegt een geit slaapt echt niet zómaar op je schoot. Volgens mij wil Marysa gewoon spelen met het dier, en dat zie ik veel liever dan weer zo'n `verwaarloos´ geval. Een geit is heel goed in staat de grens aan te geven, dus niet te voorbarig reageren is op z'n plaats lijkt mij.

Tellisto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 20:47

Trouwens, waarom mag een hond overal heen gesleept worden in een mandje op de fiets en mag Marysa niet een beetje spelen met die geit in een kruiwagen. Zolang de geit zelf de gelegenheid krijgt er ook weer uit te springen, kan die dat best aan. En die gelegenheid krijgt de geit.
In het circus doen ze wel gekkere dingen.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 20:51

Ach, foto's vertekenen vaak het beeld toch? Vind het leuk dat je dit met je geit doet én dat je er zelfs al wat shows in geeft! Dat zie je niet zo vaak, eerder honden en paarden hihi! Probeer het lekker speels en in zoveel mogelijk vrijheid te houden, misschien de volgende keer de halsband en het touw weglaten? Dan zou het plaatje meteen al een stukje leuker overkomen! :D

Veel plezier nog met je geitje :)

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 20:53

Tellisto schreef:
Trouwens, waarom mag een hond overal heen gesleept worden in een mandje op de fiets en mag Marysa niet een beetje spelen met die geit in een kruiwagen. Zolang de geit zelf de gelegenheid krijgt er ook weer uit te springen, kan die dat best aan. En die gelegenheid krijgt de geit.
In het circus doen ze wel gekkere dingen.

Beetje vreemde reactie dit aangezien ik de vergelijking niet zie met een hond in een fietsmand..
en niemand zegt dat 'we/ik' dieren in het circus wel goedkeuren.

Ingaande op je eerdere post wordt er wel aan de riem/halsband getrokken voornamelijk op foto 1 & 2.
Mijn post ging vooral over de inhoud van VD ( voornamelijk dingen niet onder dwang doen)

TS heeft aangegeven dat de foto's misschien misleidend zijn, nou niks aan het handje dan toch?

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 20:57

De bokt brigade slaagt op hol!
TS niet aantrekken hoor. De team leden van de bokt brigade zijn nou eenmaal zo perfect dat ze nooit lol hebben en dat alles serieus moet. Fouten kunnen absoluut niet en mens zijn al helemaal niet..
Ik zie hier gewoon een topic dat bedoelt is om even te lachen, maar eerlijk, jullie reacties zijn wel om te huilen..