Ben nog erg zoekende, maar komt wel goed

Mijn eigen vragen/opmerkingen/dingetjes:
- om van hand te veranderen had ik het idee dat dit het makkelijkst ging als ik zelf aan de andere kant ging lopen en hem dan de andere kant op vroeg, hoort dit zo? Of is dat niet de bedoeling?
- mijn zweep heb ik doorgaans (behalve in het filmpje zag ik

- teugels zijn op zich nu nog heel los omdat ik gewoon eens wilde zien hoe poon reageerde, bedoeling is wel dat ze steeds meer contact gaan houden
- zijn mijn teugels wel lang genoeg? Ben sowieso op dit moment nog héél onhandig dus ik zat een beetje te klooien, maar kan ik deze teugels blijven gebruiken of moeten ze langer of korter zijn?
- loop ik op de juiste plaats? Ik probeer naast/bij z'n achterhand te lopen, betrap mezelf er wel op dat ik soms (onbewust) wat verder naar voren ga maar dat probeer ik te voorkomen.
- bedoeling is om in de toekomst les te nemen, ik wilde gewoon eens even kijken wat poon zou doen

- en inderdaad, mijn piste is niet gelijk en loopt soms onhandig

Denk dat het dit zo'n beetje is, misschien dat ik aan de hand van de reacties ook nog wel ergens op kom

Het filmpje:
En dan .. om te bewijzen dat ik poon echt wel gewoon kan longeren (ik roep dat altijd wel maar had het eigenlijk nog nooit gedaan

Foto's maken is dan wel nog een slag moeilijker

Ennuh ... Waarom zou je een waakhond nodig hebben als ..

.. je [***] hebt

(ja-knikken op commando .. alles knikt mee, ook de oren en de lippen

Bedankt voor het kijken en tips/ideeën/opmerkingen zijn zeker welkom

Eerste keer .. en ik kan er dus niks van