** Hielke doet zn kunstjes! (filmpje) **

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Grietjee_

** Hielke doet zn kunstjes! (filmpje) **

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 18:59

Hallo iedereen :D.
Vandaag even een filmpje in elkaar geknutseld, van foto's een een paar korte filmpjes van een aantal dingen die hielke zo goed als beheerst :).
Hij is soms nog wel wat opdringerig aan de beloning, maar daar werken we aan :o.
Zou eerst 'serieus' rijden, en dat filmen, maar de bak stond onder water dus dat werd niks. vandaar dat ie op het filmpje zadel op heeft :).
Zo zijn er nog wel meer dingen waar we aan moeten werken, niks is nog helemaal perfect :P.
Kijk, en hopelijk, geniet! :D
Als iemand nog tips heeft, is dat natuurlijk altijd welkom!
Ohja, let niet op wat ik zeg in het filmpje, hielke kan soms wat onoplettend zijn, en dan moet je nou eenmaal even je stem verheffen :P.
kwam ook deels doordat op het stukje van de filmpjes hielke bijna nooit komt, en daar zijn nou eenmaal spoken *D .

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 19:13

Wat een enorm knap paard heb je daar in iedergeval :D
Hij is nog wat onrustig in zijn oefeningen, maar het steigeren ziet er netjes uit ;)
probeer hem iets beheerster te kijgen en niet meer zo naar voren te laten springen
Jambette is nog wat wild, probeer alleen de netste jambette's te belonen en de rest te negeren

_Grietjee_

Re: ** Hielke doet zn kunstjes! (filmpje) **

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 19:17

Dankjewel voor je advies! :D
Hij is indd nog wat onrustig, maar dat kwam deels ook doordat ie gister niet naar buiten was geweest, daardoor was ie wat enthousiast :P.
We werken indd ook nog heel erg aan het steigeren, dat ie op zn plek blijft staan, en ik moet niet steeds naar achteren lopen :).
Nogmaals bedankt voor je reactie :).

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:15

Ziet er leuk uit! :D Tips zijn al gegeven, ben benieuwd naar jullie vorderingen!

KaasSouffle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:46

Mooi paard!! <3
bij dat achteruit lopen terwijl jij er achter staat en de heletijd met dat zweepje op zijn kont tikt vind ik toch een beetje gevaarlijk hoor ! kan heel irriterent zijn geeft een trap naar achter en jij ligt in het ziekenhuis :n
maar voor de rest vind ik alles er wel goed uitzien ! :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:09

Dat achteruit lopen is achterwaards volgen, ik heb het met 3 paarden gedaan en nog nooit een klap gehad ;)
Als je op een paard rijd kun je er ook afvallen toch? :))

_Grietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 21:28

Gattuso schreef:
Mooi paard!! <3
bij dat achteruit lopen terwijl jij er achter staat en de heletijd met dat zweepje op zijn kont tikt vind ik toch een beetje gevaarlijk hoor ! kan heel irriterent zijn geeft een trap naar achter en jij ligt in het ziekenhuis :n
maar voor de rest vind ik alles er wel goed uitzien ! :)

Ik vertrouw hielke, ik weet wel dat ie me niet zal schoppen.
Mijn commando hiervoor is 'terug' en ik geef zegmaar richting aan met die tikjes, bijvoorbeeld, tikje linkerbil is linksom, en tikje rechterbil is rechtsom :P
Hielke is soms net een auto, er zit een stuur op, een rem die het altijd doet en hij kan perfect inparkeren _O-.

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 14:01

ziet er leuk uit :)