Indy is een 9 jarige pintaloosa merrie en in mijn bezit vanaf dat ze een klein veulentje is. We doen allemaal leuke dingen, waaronder veel grondwerk en vrijheidsdressuur.
Paard 2010 in Hardenberg, tijdens een demo vrijheidsdressuur samen met o.a. Danielle & Jauke.

Even een fotootje samen, tijdens het rijden en spelen met neckrope op het maisveld

Gekke bekken trekken kan Indy als de beste

Natuurlijk spelen we ook heel veel in vrijheid in de bak

Lekker spelen in het bos, compliment

En ook het compliment rechts

Nieuwe dimensie toegevoegd aan het spelen in vrijheid; het springen van hindernissen in vrijheid (dit vind ze echt geweldig!)

Op Eagles Summer Event 2010 op Texel, samen met mijn zusje tijdens een demo vrijheidsdressuur

Tijdens de finale van de Sophia paardenverkiezing 2010 op Horse Event in Deurne. Tineke Bartels; of we misschien aan het einde nog snel iets konden laten zien, omdat ze onze filmpjes zo geweldig vonden.= (

Dit was tijdens het voorstellen van de paarden, deze foto móet er gewoon tussen....
Ik was doodleuk aan het lopen en ineens loopt mijn paard niet meer, draaide ik me om, ging ze uitzichzelf knielen

Ook al heb je alleen geluid bij een radiointerview, Indy blijft gewoon altijd haar best doen

Verder doen we een poging tot netjes rondrijden met een neckrope

Spaanse pas op neckrope

Tijdens onze clinics op Paard & Koets / Equirience 2010, vol vertrouwen gaat Indy liggen tussen alle kinderen in. Hier heb ik nog veel meer foto's van maar daar moet misschien nog een ander topic van gemaakt worden

Nouja heb eigenlijk nog veel meer foto's, maar moet het bij 15 houden dus dan houd ik het hier dan maar bij!
(Vind je het leuk om meer foto's te zien dan moet je maar even op mijn Hyves kijken http://bodiwo.hyves.nl 1500+ foto's ofzo

Indy is gewoon mijn topper, mijn trots, mijn alles en eigenlijk gewoon nog veel meer

Oh en namens Indy nog een laatste foto

Haar favo look en pose, lekker na een lange dag spelen in de wei met een bak voer voor de neus!

(Ja en dat zwarte op haar hoofd en in haar maantop is klei...

Bedankt voor het kijken en een reactie zou leuk zijn