Vorige week maandag werd ik gebeld door de organisatie nadat de stemmen geteld waren en gekeken was of alles eerlijk was verlopen: Indy was winnaar van de provincie Drenthe!
We hadden zowiezo vrijkaartjes gekregen om zondags naar de finale op Horse Event in Deurne te gaan. Einde van de week zouden we horen wie de jury tot de top 3 zouden verkiezen uit de 12 finalisten, welke ook nog eens samen met hun paard naar Horse Event zouden mogen gaan!
Donderdags werd ik gebeld, en ja hoor, Indy behoorde tot de top 3

Dus zondags op naar Horse Event, helaas verschrikkelijk rotweer, maar de finale was toch binnen in een grote hal, dus wij hadden geluk

Mijn zusje Jaydee met Indy bij de ingang

Rondje lopen en voorstellen aan het publiek

Verhaaltje vertellen en vragen beantwoorden

Tineke Bartels zat o.a. in de jury en vertelde dat ze onder ander Indy hadden gekozen vanwege mijn filmpjes op YouTube, dat ze daar toch wel erg nieuwsgierig naar waren en of ik niet heel snel wat kon laten zien

Ik koos voor het liggen en het zitten

En weer wachten, Indy spot de camera

En Indy is winnaar!!

Nouja en van het een kwam het ander, dinsdagmiddag belde RTV-Drenthe of ze mochten komen voor een radiointerview en een tv item

Tijdens het interview Indy laten liggen

Indy gek doen

Volleerd camera model

Beelden opnemen voor de tv

En natuurlijk VD!

En dit is wat ze er uiteindelijk van gemaakt hebben! Helaas niet alle VD oefeningen, maar wel een aantal dingen en ik vertel wat voor de camera en het is toch wel erg grappig geworden