Enkele weken geleden besloot ik vanalles te gaan filmen met mijn paarden; vrijheidsdressuur, dressuur, springen, verzorging, enzovoort.
Dit meer gewoon voor de leuk, totdat het me ook wel een gaaf idee leek om een echte 'film' in elkaar te gaan zetten!

alleen maar vrijheidsdressuur of iets anders, nee; alles in één!

Het heeft me enkele tegenslagen (youtube die niet meewerkt bijvoorbeeld) gekost, maar nu kan ik éindelijk na weken van maken en werken zeggen dat de film, die ik 'the path we follow' genoemd heb, klaar is!

Even wat achtergrondinformatie: 3 jaar geleden begon ik met mijn haflinger (Shilas) met vrijheidsdressuur en bitloos rijden. Toen kocht ik mijn eigen shetlandertje (Flip) en zodra hij oud genoeg was mocht ook hij een begin maken aan de vrijheidsdressuur. De andere twee paarden in de film, Pacha (de bonte) en Sammie (de witte arabier) zijn niet van mij

Sinds dat ik ben begonnen met vrijheidsdressuur is mijn hele (paarden)leven omgegooid, in positieve zin dan

'The path we Follow' heb ik gemaakt om niet eens alleen maar te laten zien wat de paarden kunnen, maar om alles te laten zien; de plezier, de lol, het samenwerken, het leren en onze band. De film duurt bijna 9 minuten, maar ik verzeker je: je kijkt er zo doorheen!

Ik wens jullie veel kijkplezier,
laten jullie een berichtje achter?