Ik vind jou en Jauke echt geweldig om te zien. Ik wil ook zo ver komen. Gaat alleen nog wel even duren aangezien wij ons paard net twee weken hebben, maar hij vindt VD wel erg leuk.
Zoals altijd weer een prachtig filmpje. Heel inspirerend.
Eliine
Geplaatst: 16-07-10 10:32
Ziet er weer fantastisch uit Danielle
En die Llevado, wijkt geen meter van je zijde he Volgens mij kan ie niet wachten tot ie net zo groot sterk en stoer is als Jauke, en ook al die spannende dingen mag doen
En idd Eline, dat gevoel heb ik ook steeds bij hem, dat hij dat ook allemaal wil en best kan! Hij heeft bijv al Jauke's zadel op zijn rug gehad, dat leg ik er dan voor de gein even op en dan staat 'ie er een partij trots bij te kijken! Pak ik Jauke's hoofdstel dan staat hij er al naar te happen, een bitje heeft 'ie dus ook al in gehad, vond 'ie wel maf, maar als dat erbij hoort, prima! Roep ik Jauke naar het hek omdat ik er op wil, komt meneer aan rennen en gaat naast het hek staan. Jauk beukt hem dan wel aan de kant hoor Geen probleem, maar ik denk dat inrijden geen kunst wordt, hij ziet het allemaal en wil gewoon ook! Steigeren heeft hij bijv ook van Jauke afgekeken, kent 'ie ook al