Cobe goes back! (wauw *trots*)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cobe goes back! (wauw *trots*)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:27

Wauw, want [***] goes niet zomaar back, maar back terwijl ikzelf back sta! <3
Ik snap mijn pony totaal niet, bij iets (in mijn ogen) simpels als wijken maakt hij het zichzelf zo moeilijk, maar een oefening als dit doet hij meteen alsof hij nooit anders gedaan heeft .. Maarja, anders zou [***] Cobe niet zijn natuurlijk :+

1. Toen ik aankwam kreeg ik dit te zien:
Afbeelding

2. 2 ervan hielden het na een tijdje voor bekeken, maar deze had duidelijk het licht nog niet gezien :))
Afbeelding

En dan naar het onderwerp..

3.
Afbeelding

4. Even neen-schudden als opwarming..
Afbeelding

En over naar het echte werk!
De foto's zijn met de zelfontspanner gemaakt, 30 seconden wachten en dan 5 foto's .. probeer maar eens in beeld te zijn :Y) Achteraf kwam ik tot de conclusie dat ik misschien beter had kunnen filmen :+ Maar het geeft een idee ;)

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10. Ja, hij gaat op het einde zo scheef als een hoepel :+ Maar komt nog wel, hij had ook goede momenten ;)
Afbeelding

En, uiteindelijk, toch nog .. een beginnetje *\o/*

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

Nu nog bedenken hoe ik dat goed moet laten aflopen :+

14. Om te eindigen ... baasje krabbelt [***] .. vindt [***] zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!
Afbeelding
(en ja, je ziet het goed, hij ligt bijna op de grond :') )

Bedankt voor het kijken! :D Tips ivm het achteruit gaan en/of het wijken zijn altijd welkom :)

Bij het achteruitgaan was vooral het probleem dat hij scheef ging op het einde, maar niet elke keer, dus kan niet meteen zeggen waar het aan ligt (pony is trouwens nog enorm scheef, zal daar wel mee te maken hebben ;) ) .. En de rem werkt ook nog niet zo goed :o Als hij tegen mijn hand aankomt gaat hij net zo leuk verder, heel rustig en héél voorzichtig, dat wel, maar mijn tenen vinden dat idee toch niet zo leuk :+ .. Ik heb nu zijn commando voor halthouden eraan geplakt zodra hij mijn hand aanraakt (in theorie weet hij dan dat hij moet stoppen), zou dit voldoende zijn? Het was natuurlijk ook de eerste keer ...

Bij het wijken zit ik met het probleem dat het niet zo goed wil, zoals je op de foto's kan zien wijkt hij wel, maar hij wijkt omdat hij naar mij toekomt, niet in een rechte lijn zeg maar. Ik sta misschien ook te ver aan z'n schouder, maar als ik daar niet sta doet hij helemaal niks, op deze manier kreeg ik toch een beginnetje .. Andersom wijken, dus wijken voor druk, zal voor een ander leven zijn vrees ik :+ Gaat prima met z'n kont, maar hetzelfde aan de voorkant en hij hoort het in keulen donderen :') Dus tips voor aanpak altijd welkom ;)

Solleke_Noah

Re: Cobe goes back! (wauw *trots*)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:36

Ziet er al goed uit! Die hertjes zijn wel schattig zeg!

Anoniem

Re: Cobe goes back! (wauw *trots*)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 21:15

Dank je wel :D

Ja hé? Vind ze zo leuk .. Staan regelmatig in de weide te grazen, maar meestal heb ik dan net mijn camera niet bij de hand :+ Nu wel .. dus moesten ze even op de foto :Y)