Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of hij goed loopt, is ook zijn achterhand er voldoende onder?
Ben ook benieuwd of het tuig goed zit!
Tips zijn natuurlijk welkom!
Ik ben me bewust van het kaartje dat nog aan de longeersingel vast zit, die heb ik er evenlater ook afgehaald.
Ow, over de touwtjes die van onder verticaal omhoog lopen, deze zitten los genoeg dat het hem niet hinderd, maar ik weet nog niet helemaal wat ik met die touwtjes ga doen, stel dat ik het ooit nog bij een groter paard ga gebruiken vind ik het zonde om ze eraf te knippen.
1. Geen idee wat ik hier doe maar toch.

2.

3.

4. Zakt hij hier te diep of is dit ook goed?

5. De wei is na het longeren uitgemest hoor, haha. Deze wei moet nu weer groeien dus hier staan ze niet op te grazen.

6. Hier is de achterhand goed toch?

7.

8. Volgends mij wilde ik hem hier net gaan vragen om te keren omdat ik mijn hand naar beneden heb?

9. De andere kant op.

10. Het lijkt hier alsof de pessoa strak hangt, terwijl ik me niet kan herinneren dat als hij zo laag loopt dat de pessoa zo strak staat, dus misschien moment opname?

11. hij heeft hier een beetje vreemde nek-houding.

12. Hij heeft hier stelling naar buiten, dit is denk ik naar de fotograaf gericht, hij is niet gewend dat mensen toekijken.

13. Even overdrijven

14. Hier lijkt het ook weer vrij strak te staan?

15. Even een galopje meepakken. Deze doen we op elke hand 1 ronde. Omdat eerst de andere gangen meer bevestigd moeten worden.

Dat was het!